Dödar någon om jag blir sjuk,

VET NI VAD JAG HAR GJORT IDAG ELLER?!?!?
Sprungit orientering. I 2 timmar. I spöregnet.
Jag skojar inte, det regnade så mycket att man inte ens kunde ha ögonen öppna. Det var INTE EN ENDASTE LITEN DEL av mina kläder som var torra när vi kom tillbaka till skolan och mina armar & ben var helt röda för att jag frös så mycket. Eftersom att jag har gått i orientering i drygt 5 år (slutade för ganska precis ett år sen då jag trillade på en tävling, fick en spricka i båtbenet i handen, men fortsatte springa och hamnade på skitbra plats haha) så har läraren utnämt mig till orienteringsproffset i klassen typ. Hahaha.
Jag & Hedvig sprang den svåraste banan på 1,5 km haha. Det var iallafall fett kul, om man bortser från att jag är helt sluuut och har sjukt ont i huvudet nu. Och fortfarande fryser, såhär 6 timmar senare.
Nästa vecka har vi idrottsdag, klasskampen, då vi tävlar mot de andra 5 8orna. Den första grenen är poängorientering där man har 1 h på sig att samla så många poäng som möjligt. Känner att jag har lite press på mig här asså... Haha.
MEN ÅH HELT PLÖTSLIGT BLEV JAG JÄTTESUGEN PÅ ATT BÖRJA ORIENTERA IGEN. Fuck.
Mycket vacker känner jag mig just nu. Dränkt hund som torkat & inget smink. Skittrött, men nu måste jag skriva om Sture!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0