He's dead, Jim!

HEJ HEJ HEJ 
 
vet att bloggen är lite död och avliden, men ja.
 
Igår hängde jag med ma dude, vi hade tänkt att baka men det slutade med att vi satt i sängen och åt baugette och drack chokladmjölk som de äkta fransmän vi är.
 
Idag hängde jag med min andra dude, vi kollade på Cockpit på bio och åt baconchips. Sen gick vi runt i nordstan sista kvarten innan dom stängde. 
 
Imorgon ska jag gå på bokmässan, wehooo. Var där för två år sedan med två andra dudes men nu ska jag dit med min moder och min dude nr 2 (kanske). Okej detta är förvirrande. 
Det slutar säkert som vanligt, att jag bara går runt och snor gratisgodis (vet inte hur det går ihop) och inte köper några böcker alls. Tydligen kan man få gratis böcker?! Ja jag vet inte riktigt hur det går till. 
 
FÖRRESTEN så får ni jättegärna tipsa mig om bra bloggar för jag har gått från att läsa typ 40 olika till att bara läsa samma gamla 10 st eller något och jag vill ha lite variatiooooon. 
Så om ni kanske sitter och skriver en top notch blogg och inte har sagt ett skit om det så är det dags att öppna käften. 
 
 
Livet är hårt när håret blåser i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0