The typical orienteraren,

 
 
 
 
 
haha, även fast jag inte går i orientering så känner jag igen mig så väl...
 
Seriöst, hur många gånger i mitt liv har man inte blivit frågad "när startar du?" Sagt "jag ska ta det lugnt och gå säkert" och springer sedan 15 mil ut i tjotahejti? Och blivit totallurad av vädret för det är baskemig aldrig bra väder vid ett lerigt TC. 
 
Alla ickeorienterande människor ba whut.
 

TC = tävlingscentrum (en lerig åker med massa uppsatta tält i princip)
Bomma = springa helt fel och få skitdålig tid i princip. 
 
 

Kommentarer
Postat av: TE MED HONUNG OCH MJOLK JAO

haha lol fatta nada den dar forsta men den andra nej okej fattar ingenting. why you make so weird jokes have one special person got to you now i'm coming back to save you!!

2012-09-27 @ 21:57:03
URL: http://temedhoungochmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0