GRATTIS BEBIS,

WAAHH min apa fyller byxmyndiiiiiiiig!!!!
Älskar dig, har alltid gjort, kommer alltid göra ♥
AND NOW.... LET THE PICTURES TALK!
MIN TJOCKSMOCK ♥ kolla på kindernaaaaa, jag smälteeeer.
HAHA MEN JÖSSES VAD SMÅ VI VAR.
<p><span style=
HAHA FÖRLÅT, men jag var bara tvungen !
Min apis, haha jag kommer ihåg alla galna saker vi har gjort genom åren... Och alla gånger vi satt i ditt rum och lekte med bratz, alla gånger vi lekte café och sprang runt och tog beställningar från  nån stackare som tvingades sitta där på en stol och spela med, alla gånger vi spelade golf på din gräsmatta (okej, snarare sprang runt och jagade varann med golfklubbor i plast), alla dagar vi cyklade / gick tillsammans till skolan, alla vintrar du fick sitta och vänta på mig när jag sprang runt och rotade efter halsdukar, alla gånger vi sov över och hade kuddkrig och skrek så mycket att våra föräldrar skällde ut oss några tusen gånger....
Gumpegumpevägen, gumpegumpestolen, den gången i mölnlyckes bibliotek då du, jag & moa satt i de gröna fåtöljerna och tog massa kort med solglasögonen på, alla galna utflykter, när vi red på Putte, när vi cyklade 3 på 1 cykel till hålsjön, när vi körde trampbil rakt ner i vattnet, när du, jag, malin o moa sov hos moa och vi gjorde historier som var flera timmar långa genom att säga ett ord var, när vi satt på malins studsmatta och skjöt varandras skuggor ("den var ju lätt bäst!"), alla gånger vi legat framför tvn och kollat på "that 70s show", när vi gjorde bara halva chokladbollssmeten och åt direkt ur bunken, alla gånger vi retat mimmi & petter, alla bitchbråk mellan dig & thilda, alla bitchbråk mellan dig & malin, våra bråk om det heter "garderober" eller "gaberoder", "martina... jag har alltid undrat.... vart sitter själen? är det ett organ?", när vi praoade på din mammas jobb och gick runt och var skitcoola, när vi praoade hos farbror Fredrik och fick kolla på när han hackade ut tänderna på en tant, när vi var med din pappa och kollade på broar, när vi praoade på intersport med LG på lagret, när vi praoade på Pressbyrån och fick stå i kassan,
herregud jag skulle kunna hålla på hela dagen!
Summan av kardemumman, VI HAR HAFT 7 JÄDRIGT ROLIGA ÅR.
Lav hjo mest in da world. Poss poss ♥
(KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR FÖR ATT KOMMA TILL APIS BLOGG)

Kommentarer
Postat av: 15år

OKEJ, FÖRST OCH FRÄMST SKA JAG TA OCH VÅLDTA ALLA BILDERNA SÅ DOM BLIR DEPRIMERADE OCH DÖR OCH INTE FINNS MER.

.....

TAAAAAACCCCKKK MARTTTINAA!!♥ ALLA DESSA ÅREN HAR VARIT DE BÄSTA I MITT LIV! Tyvärr är jag inte en sån person så jag skulle aldrig kunna skriva så mycket om dig på papper, även om det finns i mitt huvud hela tiden. Men va fan, du är bäst! och vi ska allt hinna med dubbelt så mycket mer, t.ex att bada i din pool JAG HAR INTE BADAT I DIN POOL ÄN!:(

Jag älskar dig min blonda vän!♥♥♥



...Kan jag få min present nu..? (A) ♥

2012-04-07 @ 14:08:55
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0