Halloj i stugan,

TJÄÄÄÄÄÄÄÄNNA.
Idag är jag home alone (med jobbig lillebror) men får inte göra ett skit. Fml.
Får inte stödja på benet på hela dagen jao. Mitt knä är inflamerat.
MEN IMORGON HOPPAS JAG ATT DET ÄR FRIIIIIIISKUUUUUUUUS.
Alltså, om ni skulle se mig sova på lördagsmorgonar så skulle ni lika gärna tro att jag var törnrosa, allvarligt, ingenting kan väcka mig. Eller efter kl 10 så vaknar jag av allt hela tiden, men somnar om på 1 sekund. Och så håller det på tills någon tvingar mig att gå upp (och då snackar vi våld, typ dra mig upp ur sängen eller misshandla mig eller nåt).
Men nu är jag iallafall vaken. Fast lämnat sängen har jag icke. Bara 1 gång för att fixa macka med mjukost.
Hönökaka & philadelphiaost är min drog. Det kunde vart värre.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med mitt liv, har kollat på alla serier jag missat (den sista dokusåpan 2 avsnitt, kvällen är din när en tjej träffar one direction, vampire diaries 1 avsnitt) och dessutom läst typ alla bloggar i bloggvärlden. OCH alla tumblr. OCH alla novellbloggar. Och klockan är 2. Wtf.
Men imorgon ska jag vara med kompisar, så jag måste vara duktig och sitta helt stilla på en stol idag.
Förresten, i onsdags hade jag mittbena FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 4 ÅR eller nåt.
När jag kom till skolan, alla ba "VAD HAR DU GJORT?!?!?!" "DU SER UT SOM ETT LAMM!!!!!".
Okej? Ett lamm? Är det något bra eller dåligt?
Martina da lamm. Lammtina.
(gillar att framsidakameran på ajfånar gör mitt hår grönt. fint. eh.)

Kommentarer
Postat av: stina fishmas petersson

Gud vilken söt blogg! :)

2012-04-21 @ 15:26:01
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0