Hej hej busy girl,

HAAAJ.
Jag har så himla mycket att göra va?!
Franskaprovet idag gick rätt bra hoppas jag, fast jag visste inte vad "mitt emot" var så jag skrev "tout droite" vilket betyder rakt fram. Och sen hade jag totalt hjärnsläpp på vad "gå" var så jag skrev nån konstig böjning på verbet som betyder komma. Hahaha. Orkar inte med mig själv.
Imorgon är det tyskaförhör, och på torsdag är det tyskaprov OCH inlämning och jag har inte börjat med något än, och jag ska in till stan efter skolan imorgon så jag kommer inte hinna göra ett skit och jag vet inte ens vad jag ska plugga på för man fattade ingenting på redovisningarna som alla hade (förlåt) och herregud nervöst sammanbrott over here!!!!!!
Ååååååååh och nu vill jag ha glass också.
Jösses vad jag klagar. Nu ska jag inte klaga mer, jag lovar. Ska fixa ihop ett inlägg med typ 173 outfitar, har samlat på mig massa under typ 2 månader men aldrig lagt upp dom, haha.
POSS POSS.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; haha aaw tack!! :D jo, brevlåda säger jag med men om Perry skulle säga brevlåda, skulle han säkert säga postlåda! eller nåt.. haha vad fel det blev men jaja. Phineas + svampbob äger fett ja! :D

2012-04-04 @ 15:11:30
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0