Jeffla knä

MIIIIITT KNÄÄÄÄÄÄ HAAAAAAAR DÖÖÖÖÖTT.
Vi skulle springa 5,5 km på idrotten idag. Vi värmde inte upp, och efter 2 km så knäckte det JÄVLIGT HÖGT i mitt knä, och jag kunde inte ens sätta ner foten. Herregud jag bara satte mig ner och grinade, en kille sprang ikapp läraren som fick komma och hämta mig på cykeln.
När jag hade vilat ett tag så haltade jag upp till busshållplatsen med Sara som krycka (perfekt längd!!!), och åkte till skolan & skolsyster. Hon bandagerade mig så hårt att jag fick blodstopp i benet haha. Sen när jag kom hem så slängde jag & Hedvig ihop en kladdkaka och tjockade oss med den & påskmust framför en film (John Tucker must die, hahaha lovely) .
Nu åkte hon precis hem & jag sitter o skypar med människor. Skaffade moonit (appen) i typ söndags & har fått 70 pervon efter mig redan, hur lyckas jag!?!?!? Har bara accepterat typ 20 st människor  och alla ba "hey sexy blablabla". Fast sen har jag träffat en väldigt söt tysk.... hihihihihihi.
HAHAHHA ni måste se detta...
(jag & hedvig satt på bussen och spelade över med detta så hoppas att det inte kommer nån seriös jävel o ba "usch du ber ju om det "blabla, det var på SKOJ för att se hur han reagerade, sen ballade han ur så jag dissade honom totalt o ba "no, not really, bye" haha)
MAN BA OKEEEEEEEEJ. VAD FAAAAAAAAAN. FÖRSVIIIIIIINN.
Här har vi mitt fina svenhårt bandagerade knä. Och mitt andra knä. Haha aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0