Konfirmationspresent,

Jag ska ju konfirmera mig i slutet av sommaren, och har därför börjat leta efter saker att önska mig. Jag är helt säker på vad jag ska önska mig - ett Thomas Sabo armband. Dom är så hiiimla fiiiinaa!!!!!
Man bestämmer vilket armband man vill ha (jag vill ha ett silvrigt med berlockhål på eller vad man ska säga, som det på bilden) och sen bestämmer man vilken tjocklek det ska vara på det.
Det finns så himla många olika berlocker man kan samla på sig genom åren!
Sen hittade jag en Svensk sida som säljer berlocker, så nu ska jag lista upp de jag tycker passar mig bäst haha:
Silver Letters - "M"
(duuh)
Winter holiday - Snöflinga
(fyller år på vintern)
Charms & the city - Eiffeltornet
(kan prata franska och är kär i eiffeltornet!!!)
Charm up your life - Jordglob
(vill resa jorden runt)
Hearts, Love &Peace - Fredsymbol
(PEACE NIGGA!)
(ska jobba för fred på jorden)
New Charms - Rosa fjäril
(för alla underbara sommrar i mitt liv)
Good Luck - Fyrklöver
(HEHEHHEH. Niall.)
(ger mig lycka !)
Charm up your life - Rosa Sko
(har ju rosa converse)
Hearts, Love &Peace - Rosa hjärta
(för att det var fint, okej?)
Charms and the city -  London Buss
(LONDONBUSS!!! ska flytta till london ju)
Seasonal - Trollslända vit
(för att den var jäkligt fin helt enkelt)
Tropical Holiday -  Glittrande sandal
Seasonal - Jordgubbe
JORDGUBBE!!!!!
Seasonal  - Mobiltelefon, röd
Tropical Holiday - Sjöhäst
Charm up your life - Nyckel
JAPP . Nu har jag bombaderat er med bilder på armband och berlocker.
TJING!

Kommentarer
Postat av: kajsaaaa

wiiiee, ett sådant har jag & det är jefla kul med berlocker.

jag har till exempel en berlock som föreställer ett par byxor.

charmigt charmigt.

2012-04-27 @ 10:38:26
URL: http://kajssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0