Min mamma är bäääst,

WOHA, gissa vad jag gör?
Tittar på resor till Thailand, Grekland och London.
Vi ska kanske åka till London över Kristihimmelfärdshelgen, bara jag & mamma som på novemberlovet, eller hela familjen. Att åka till London en gång i halvåret är inget man tackar nej till haha, 4de gången jag åker dit & I REGRET NOTHING.
Till Grekland kanske vi ska åka någon/några veckor i sommar. Om dom har fått kontroll på sin ekonomi, haha. Åhhh jag vill verkligen åka dit, sola & bada & äta äkta grekisk sallad!
Och till Thailand har vi planer på att åka till över jul. Jag har alltid velat åka till Thailand, det är ungefär min högsta dröm haha. WOHOOO.
Nu måste jag bara åka till USA också och sen är MY LIFE COMPLETE.
Haha kul att jag har råkat ta kort på mig själv nån morgon på bussen. Haha.
(nu är det inte alls säkert att vi åker på alla dessa resor nu i år, men vi ska kolla på dom och se vad vi vill göra!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-04-09 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0