Mitt liv är himla kul,

Ibland är mitt liv himla kul alltså. Ibland gör man bra val. Herrejösses.
Att byta skola, det var nog det bästa valet jag gjort nånsin haha. Jag räddade mig själv faktiskt.
Jag har blivit mycket gladare, och det är inte för att jag har fått 13523 nya kompisar och festar varje helg, för så är det inte. Men jag har fått en mycket bredare världsbild och lärt mig mer om mig själv. Jag uppskattar mina kompisar mer, för de "gamla" kan jag inte se lika ofta och de "nya" kan jag inte umgås med lika mycket utanför skolan med.
Visst kan jag bli förbannad på de som inte gått igenom det jag har, eftersom de inte kan se på saker så som jag ser på dem. De har sin lilla bubbla och kan inte se på saker ur ett annat perspektiv. Men de är mina kompisar och jag älskar dem.
Sen har vi Sara, som också bytt skola och gått igenom typ precis samma sak som jag. Vi är 2 helt olika personer, helt olika religioner, klädsmak, killsmak, ALLT. Men vi förstår varann som ingen annan kan.
Varje dag ser jag nya människor som lever helt olika liv. Jag får höra om galna fester där alla strular runt med alla, jag får höra om sporttävlingar i andra länder, när man går in på h&ms webshop ser man nästan bara bilder på min klasskompis syster som är modell, jag ser Emil Elton varje dag, jag ser människor som bara går runt i svindyra märkeskläder och jag ser människor som bara köper kläder second hand.
Jag sitter inte längre där alla är precis lika dant, alla kan allt om alla, alla känner alla, alla går runt i likadana kläder... Men jag kan gå tillbaka dit, till tryggheten, när jag vill.
Jag vet vilka mina riktiga vänner är. Vare sig hur lång tid det än har gått sedan jag träffat dom så kommer allt att vara som vanligt. Jag har inte förlorat någonting.
Men om jag inte skulle vågat ta steget och fortfarande sitta fast, så skulle jag inte varit den jag är idag. Jag skulle inte varit glad. Jag skulle inte sitta här och säga att mitt liv är kul.
Men jag tog steget och mitt liv har blivit svinbra.
Så vad väntar ni på?
Mina bestisfestisar, kommer alltid and forever att älska er ♥
Finafina kompis från Portugal ♥ (här snackar vi barndomsvän asså) (och här snackar vi BLOND)
HAHA vilka minnen! Mamma-mia konsert på Orust ft. Martina & Amanda. Så jävla grymma var vi.
HÄR HAR VI DET GIFTA PARET.
Vad söta vi var.
ÅÅHHH TILDA. Och Maaalin.
Sportig var jag också. (helvete så mycket gamla bilder det bli nu, men vad tusan)
Riktiga fixare var vi alltså.
Fiiiiiint lååååååångt blooooooondt hååååår.
Martina, 8 år, läser Bamse för Carl, 6 år. Hahhahaha. Gulligt.
Kusinkärlek ♥
Skolstart året innan !
Malin ♥ (vilket jävla 6pack jag hade... höhö)
Och slutligen - maskeradsegling. Så jävla snygga. Hahahahha .
ÄLSKAR ER ALLA. Ni har gjort min barndom till den bästa.
Sen har vi då människorna som gör mina tonnår till de bästa!
ÄLSKAR ER.
Gud så kärleksfull jag blev helt plötsligt haha.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Älskar dig!<3

2012-04-22 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0