MY BABY IS BIG,

Gillar hur Hotmail påminner mig och Malins födelsedag.
WAAAAAH GRAATTIISS MAAAALIIIIN!!!!!
My baby bestie is getting biiiiiig.
Byxmyndig och får ha sex och köra moppe och allt. Och här kommer jag på min flygande åsna...
Vi får pallra våra feta rövar och meetas half way nån gång på påsklovet, så att du kan få din present också !
Trots alla våra bitchbråk och allt skitsnack vi ägnat oss åt genom åren så älskar jag daj ändoooo.
Våra pensionärsprommenader och våra glassutflykter blir aldrig uttjatade. Och våra fina picknickar vid sjön. Och alla galna övernattningar. Och alla sommrar på våra sommarställen. Och alla turer till allum när vi sitter o äter vaniljkringlor på max. BÄST.
Det är härligt att ha någon som man har växt upp med (sen man var 7 iallafall, haha), som kommer ihåg ens historia när man själv kanske glömt den, som känner en utan & innan och som står ut med en oavsätt vad för konstiga saker man kan hitta på (typ byta skola och överge en föralltid, haha).
Det jag skulle säga vad att du är BÄST och jag ÄLSKAR dig och kommer ALLTID göra det.
PUSS PUSS, HA DEN BÄSTA DAGEN NÅGONSIN (och om du får en resa till USA ännu en gång så tänker jag banka skiten ur dig).
hur tjejig är jag ? (x) Du kramar dina kompisar när ni träffas (x) Du har sett Mean Girls (x) Du använder mascara. ( ) Du använder kajal/eyeliner ( ) Du använder brunkräm/foundation ( ) Du andvänder puder ( ) Du tar foundation på läpparna ( ) Du använder täckstift (x) Du använder läppglans ( ) Du har pussat en annan tjej på munnen (x) Du har alltid din mobil med dig ( ) Du gillar remixade låtar (x) Du älskar söta mobilsmycken ( ) Du har fler än 4 hål i öronen (x) Du sätter Z istället för S (x) Du älskar rosa (/) Du använder hårspray (/) Du gillar dekorationer (x) Du älskar att shoppa (x) Du har kontakter på din MSN som du inte känner ( ) Din mobil är rosa (x) Du lägger till H i slutet av vissa ord. Totalt: 12 poäng :) 0-5Är du kille eller? 6-14 Tjejig!     <---------- där ser ni, jag är inte fjortis! 15-22 FJORTIS!
BARA FÖR ATT DU VAR VÄRLDENS SÖTASTE LILLA PLUPP.
Och bara för att jag älskar ditt hår och för att jag hatar dig för att du har ditt hår och inte jag.
Nejdå. Jag älskar dig iallafall.
(..... säger vi)  ;)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Naww jag älskar dig också gummsi. Vart fan har du hittat den bilden i mitten ;o

Vi MÅSTE ses snart. <3 :D

2012-04-03 @ 20:50:16
Postat av: Malin <3

Naww jag älskar dig också gummsi. Vart fan har du hittat den bilden i mitten ;o

Vi MÅSTE ses snart. <3 :D

2012-04-03 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0