My milkshake brings all the boys to the yard,

Vill ni veta vad jag drömde inatt eller?! Ibland funderar jag på att lägga in mig själv frivilligt på mentalsjukhus. Lyssna bara.
Jag dansade tryckare med en kille från min klass, utklädd till påskharen. Helt plötsligt såg jag någon råna en bank, så jag sprang efter och sköt tjuven i foten. Jag fick alla pengar tjuven hade rånat och åkte ut till en våffelstuga som finns på mitt sommarställe. 3 meter ifrån mig, i havet, störtade en helikopter med hela Annas familj i. Jag hoppade i, simmade ut & drog upp hela helikoptern ur vattnet och räddade allihopa. Helt plötsligt hade alla bikinis på sig & jag, anna & alfhild sprang bakom huset och la oss på mage i sanden och det var typ världens varmaste dag. Där var en författare som sa att hon hade skrivit hungerspelen, och jag skrek åt henne att det hade hon inte alls det för det hade Susanne Collins och blabla, så pekade jag fuck you och startade värsta slagsmålet.
Och sen vaknade jag.
...
Och nej, jag har aldrig påstått att jag är normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0