Off we go to Freeport,

WOHA.
Första gången jag ska dit faktiskt. Planerar att bosätta mig i Odd Molly-butiken. Och köpa ett par usa-färgade converse. Vi får se vart ödet (kläderna) leder mig helt enkelt.
Snackade med Pierre & Alexander till kl 2 igår natt.
Vi lyssnade på "Big girl, you are beutiful" och dom tänkte multiplicera mig med 4. "you take your skinny girl and multiply her by 4"
Sen kom Pierre fram till att vi hade förbjuden kärlek, och Alexander fattade inte varför vi inte var ihop.
Sen pratade vi om min pingvin.
Sen sa jag att jag skulle lura alla att jag var gravid. Och då sa dom "martina, du kan inte luras, du är blond".
Då sa jag "men jag kan lura mina bloggläsare" och då sa dom "det kan du inte alls, hälften av dom är också blondiner".
Sen tyckte pierre att jag skulle komma och sova hos honom, så att han kunde låsa in min i garderoben.
Förresten, när vi var små hade jag & Affe världens bitchbråk, för jag var HELT övertygad om att det hette "gaberoder".
Sen trodde Alexander att jag var lesbisk.
Sen sa han att han var Harry Potters son.
Sen blev han helt bestört för att han trodde att jag inte gillade att hångla.
Sen tänkte han köpa båtbiljetter till 21 december, då världen går under.
Sen fick dom damp på mig när jag sa att jag ville sova och mer eller mindre hotade mig att stanna kvar.
"om du inte stannar så kommer jag o alexander och stirrar på dig 3.30 inatt när du sover"
Och alexander tänkte sno saker i skolan.
Sen sa han "ett nej är ett nej"
och då sa jag "ett ja är ett ja"
och då efterblivenförklarade han mig. JAG FATTAR FORTFARANDE INTE VARFÖR?
Sen började dom säga att dom skulle bära runt på mig, slänga mig i vattnet och hålla på.
Och att dom kunde bära mig på lillfingret. Ehh..
Sen lovade Alexander att rädda mig om jag skulle drunkna på torsdag, då vi ska simma med skolan. Det roliga är att vi ska ha livräddning. Haha.
Sen blev pierre helt förvirrad och trodde att Alexander skulle ha bikini på sig.
Och det är typ det huvudsakliga vi snackade om under två timmar.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan vad ska du hitta på idag? :)

Någon du ska lura? :)

2012-04-01 @ 15:14:04
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0