SHOPPING !

Hehehehehe.
Idag skolkade jag från vårsången och slutade alltså 10.30.
Så sjukt onödigt att gå till skolan ens, först hade vi franska med en SO lärare (som alltså inte kunde ett dugg franska) och sen hade vi SA, vilket är självständigt arbete och där vi ändå bara läste i våra privata böcker. Så ja.
Men sen så åkte jag iallafall hem till Hedvig och vi busade runt, gjorde världens megagodaste kladdkaka och satte oss med den & varsin flaska påskmust framför tvn & åt direkt ur formen.
Sen vid kl 12 så kom mamma och hämtade mig & vi åkte in till stan. Vi åt lunch på Espresso House och gick sen & shoppade loss haha.
Detta köpte jag:
Världens bajsfinaste jeansshorts!!!!! Tror jag dör av kärlek. Bilderna ger iiiiiiiiiiiiiiiiiiingen rätta.
Finaste färgen, finaste knapparna och bäst av allt, ENGELSKA FLAGGAN!!!!! WAAAAAH.
Denna scheissefina top. Är helt kär. Kort där fram och lång där bak. Aaahhh.
Dessa 2 tröjor (det är alltså samma modell fast olika färger).
Den första tycker jag inte ens är så snygg men mamma tvingade mig att köpa den haha, och det var ju hon som betalade så... vem säger nej liksom?!
Och jag vet att bilderna suger, den andra är helt underbart jättefin och jag bara dör. Engelska & Amerikanska flaggan typ hjärntvättar mig. Inte bra alltså.
HEHEHHEEHEHE usa.
Hahahaha jag suger verkligen på att ta bilder. Men ändå.
De är mycket mer neonfärgade i verkligheten, och väldigt urringade i ryggen, och väldigt jättefina.
Och självklart - mina rosa älsklingar. Jag menar, om man nu är 98 så kan man ju vara det fullt ut. Och rosa också.
Det var det det!
Är skitnöjd, nu behöver jag typ inte nya kläder på några år haha. Förutom en bikini eller två då. Men det räknas inte, säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0