Things I want,

När man är för lat för att skriva nåt så bloggar man om kläder. Haha.
Tycker synd om den manliga delen av mina läsare, men ni får helt enkelt stå ut!
Är man 98 (som jag) och beroende av rosa (som jag) så ser jag ingen anledning till att INTE köpa dessa.
Nu ska jag bara tjata hål i huvudet på min morsa.
Ljusa jeans, hål vid knäna, nitar på röva,
peeeeeeeeeeerrrrrrfekta.
Stickade tröjor. Eheheh. Jag veeet att vi längtar efter sommaren och yada yada, men ändå. Så himla fint. Och man kan ju ha dem på sommarkvällar också!
Jag vet, halva sverige går runt med dom, och dom skulle vara mycket snyggare om de var röda ränder, men ändå. Är man besatt med usa-mönstret så är man.
Den var ju änna söööt.
Okej. Seriöst. Den jackan. Den väskan. Ska bli mina. Ujuj.
Det är så himla tråkigt att de flesta affärer med lite roligare kläder inte har webshopar. Så ja.
Men ändå.
På fredag ska jag ÄNTLIGEN få mina kära USA-converse, på frölunda torg, så då ska jag hänga där & i New Yorker affären (har blivit kär i varenda plagg på deras hemsida men har aldrig ens vart inne i affären, hehe..). Och troligen lite överallt annars också.
Men nu kan jag inte se någonting (somnade på soffan så mina linser är helt suddiga haha), vilket jag ser som ett tecken på att jag borde sova.
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Molly

sv; tack så mkt! :D

de där byxorna var jättefina... :)

2012-04-09 @ 00:16:43
URL: http://mollyspics.blogg.se/
Postat av: Aalfhild

JA HATAR NEW YORKERS OEXISTERANDEWEBSHOP!😡😡 men ja e på, OKEJ??😃😃😃<3

2012-04-09 @ 14:41:32
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0