YOLO,

Såg Hungerspelen för andra gången idag,
grinade lika mycket och fick precis lika stor hjärtattack vid samma ställen som förra gången. Men ojoj så bra den är.
Åt på McD idag också, haha. Herregud, om någon kostexpert skulle träffa mig så skulle dom svimma på pricken.
Frukost: Morotskaka (okej, mest frosting) och påskmust.
Lunch: Morotskaksfrosting & chips & sprite.
Middag: Hamburgare & sprite.
Igår åt jag hamburgare till lunch. Haha. Men what the fuck, you only live once.
Gillar att man ser min huggtand. Fast den är inte så huggtandig längre, jag råkade ju bita av spetsen av den..... Och den övre. När jag åt mjukt bröd. Dafuq, liksom.

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Fin blogg!



Jag är en 12-åring tjej, som driver en blogg om min vardag, mina kompisar och skolan.

Ganska tråkigt det låter, va?

men skulle bli grymt tacksam om du/ni skulle titta in och säga vd du/ni tycker, och kanske kommentera vad jag kan förbättra!

Tack i förhand!

2012-04-06 @ 18:58:18
URL: http://gabrielladaffour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0