en liten uppdatering ba

HALLOJ .
 
Idag har jag och min bro (bro som in brother och inte som i bro man åker bilar på) spelat badminton. 
Vi är så sjukt jävla sanslöst duktiga. Efter typ 30 min kom vi på att det kommer se jätteroligt ut när högerarmen blir jättebiffig och vänsterarmen är helt spinkig, så vi började spela badminton med vänsterarmen.... 
Vi blev faktiskt riktigt grymma på att serva, men lyckades aldrig göra mer än typ 12 passar. 
 
Nu måste jag plugga franska, sitter och gör allt sista kvällen, precis som alltid annars... ÅÅåååååh jag är ju dum i huvudet, jag som skulle bli så duktig i nian och plugga arslet av mig varenda dag och träna arslet av mig varenda kväll. Det var tanken alltså. Här sitter jag, framför datorn, och äter godis.....
 
LÄGG AV MARTINA.
 
 
Vet förresten att jag suger apbajs på att blogga, men jag har ingen inspiration.
Ni får gärna säga vad ni vill ha för inlägg. Annars får det väl bli som det blir.

Kommentarer
Postat av: anna

videoinlägg skulle vara skojsigt mihohohoo

2012-09-08 @ 00:48:45
URL: http://annatjernlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0