ett litet sammanbrott,

ASKDHFOERNDBJVFDLIKMVHSJDKLNVBFIDNBJG. 
 
Jag satt och kollade på Top Model 16 för att jag är ledig och har inget liv, men det har inte med saken att göra. 
Iallafall, när Tyra läste upp priserna fick jag ett litet cpryck. Hon ba "..and a contract with IMG models who is one of the world leading agencies blablabla".
 
...
 
MEN VÄNTA LITE HÄR NU VA.
 
Det var för i tusan bananjävlars IMG models som kontaktade mig på liseberg och lämnade sitt kort och allt för i helskotta!!!!!!!! 
Snacka om emotional breakdown där va, när dom i Americas Top Model tävlar om ett kontrakt med en agentur som ville skriva kontrakt med mig när jag var 12 och såg allmänt ut som skit. 
 
 
DET VAR LITE KUL DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0