HATTEN ÄR BESATT AV SATAN

Idag har jag arbetat arslet av mig. 
 
Eller okej jag har suttit på mitt arsle i en bil i 2 timmar. Det är ju nästan att träna. 
 
Och nu är jag så trött att jag inte kommer på något att blogga om, så ni får en såndär trevlig lista. Så att ni lär er lite mer om mig och mitt fabulösa liv. <--- inside joke som ni snart ska få ta del av .
 
(siffrorna är lite damp eftersom att jag tagit bort några frågor... RIKTIGT allt behöver ni ju inte veta ;) )
 

KÄRLEK OCH SEX
1. Är du singel? Ja förfan, single and ready to mingle ;)
2. Trivs du med det? tjaa... joeh nej .
3. Vad är viktigt i ett förhållande? ska vara en förebild nu och säga TILLIT. det låter vuxet och bra. (att jag behövde googla det för att vara säker på stavningen är en annan femma) 
4. Vad är viktiga egenskaper hos en partner? HUMOR kommer först i alla lägen. Sen kommer väl... tillitisk. Nä okej trogen kanske det heter. Snäll. Påhittig. Spontan. Typ.
5. Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? förlåt men NEJ 
7. Är du kär? kär vet jag inte... ;););););) (eller vad har du att säga om saken alfhild?)
10. Har du haft sex med någon du inte varit kär i? aldrig
11. Vad hade du gjort om du hade blivit gravid? gjort abort fort som faen.
12. Vad för sorts killar dras du till? roliga, spontana, snygga (hähä) 
13. Vill du gifta dig? jaaaaaaaaaaaa
14. Har du haft ett one-night-stand? nej
15. Har du haft sex med fler än 4 personer? nope

 

OM DIG
16. Vad heter du? Martina
17. Vart kommer du ifrån? schweden 
18. Hur lång är du? 172 senast jag mätte mig (för 2 år sedan alltså) (tror inte att jag har växt något sedan dess) (framför allt inte eftersom alla ba "martina du måste krympa eller nåt :O:O:O") (jävla idioter) (♥) 
19. Din skostorlek? 38 
20. Din stil? eh 
21. Har du bra betyg? heeeeeelt okeeeeejjj
22. Vart bor du? schweden. gåthembörg .
23. Har du några smeknamn? nä, det finns inte så mycket att smeknamna av mitt namn
24. Vad älskar du? kärleken. HÖHÖ. nej okej jag älskar jordgubbar, godis och choklad. och bollis. 
25. Vad hatar du? krig, rasistiska jävlar, orättvisor och sånt tråkigt

 

DÅLIGHETER
26. Har du någon gång varit deprimerad? yep 
27. Har du skurit dig? naj. eller jo men inte på det sättet.
28. Brukar du dricka alkohol? nej
29. Brukar du röka? aldriiiiiiiiiiig
30. Har du tagit droger? nej, eller jo medicin med droger i men det räknas ju inte haha
31. Har du haft någon slags ätstörning? snarare tvärtom , typ vart beroende av socker. mina tandläkare hatar mig, men whattafuck
32. Har du varit i slagsmål? haha ja
33. Har du snattat från en affär? en gång i femman snodde jag en klubba. OMG RING POLISEN
34. Har du snott någon annans pojkvän? nej
35. Har du sårat någon med flit? nej

 

VEM
36. Vem ringer du när du är ledsen? jag ringer inte någon när jag är ledsen, när jag är ledsen stänger jag in mig på mitt rum och fläckar ner kudden med mascarafläckar.

37. Vem träffade du senast? min family och oscar.
38. Vem skrev du senast med? sara eller malin eller pierre .
39. Vem är du kär i? HAHA det tänker jag inte säga. för jag är ju inte kär. eller är jag?
40. Vem vill du träffa? mannen i mitt liv, tack
41. Vem litar du mest på? mig själv
42. Vem skulle du vilja se ut som? åh jag vet inte. jag vill nog se ut som mig själv, fast lite mer vältränad & något längre. 

 

HAR DU NÅGONSIN
43. Gråtit offentligt? jajjemensan, är man awkward så är man.
44. Skadat dig allvarligt? hahahahahhahahahahahahhahahahha. ja.
45. Strulat med fler än 1 på en kväll? nej
46. Strulat med någon annans pojkvän? neeej
47. Varit utomlands? japp
48. Varit med på tv? ja, när några gjorde ett inslag om den skolan jag gick på i nollan. haha.
49. Velat dö? yes 
50. Gjort något riktigt dumt? det har jag säkert
51. Gråtit över en pojke? jepp
52. Haft telefonsex? 
53. Träffat någon genom internet? nej, eller inte så att jag träffat en främling på internet som jag sedan träffat i verkligheten, men jag har träffat kompisars kompisar eller släktingar genom internet innan jag träffat dom irl. vet inte om ni hängde med där för jag tappade bort mig någonstans på mitten, haha
54. Blivit kär i en vän? jao
55. Blivit tagen av polisen? JAPP. min farfar var polis och när han tog mig på jage blev jag tagen av polisen, hööhhööhöh, oj vad rolig jag är

 

VÅGADE FRÅGOR
57. Hur mycket väger du? har allvarligt inte vägt mig på en evighet och vågar inte göra det heller, måste för tusan börja träna snart. Men jag skulle gissa på mellan 50-55 kg 
58. Har du haft sex på en offentlig plats? naj
59. Vem bråkade du senast med? en kille
60. Går du på några mediciner? värktabletter när min arm dampar sönder, annars inte. (räknar inte med de 5 dagar i månaden jag måste droga ner mig totalt för att kunna stå på benen) 
62. Den finaste färgen på underkläder enligt dig? rosaaaaa
63. Har du älskat någon på riktigt? om man bortser från vänner & familj så näe
64. Har du blivit dumpad? nix
65. Hade du kunnat dumpa någon för snoppstorleken? hahahahahhah. nej.
66. Är utsidan viktig? "utsidan ger insidan en chans, insidan ger utsidan sin glans" 
67. Hade du kunnat vara ihop med någon som sitter i rullstol? om jag älskade personen så skulle det väl inte spela någon roll om han satt i rullstol eller inte?
68. Hade du kunnat vara ihop med någon som slagit sin tidigare flickvän? aldrig. i. hela. mitt. liv.
69. Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player? om det bara är ett rykte och inte sanningen så javisst
70. Har du varit på ett polisförhör någon gång? nej, jag är inte kriminell liksom. hoppfaderullan
71. Kan dina föräldrar lita på dig? oftast , haha
72. Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre? nääää. gränsen går vid 7.
73. Hur ofta gråter du? ganska ofta, jag är en överkänslig jävel
74. Har du några rykten efter dig? Vad i så fall? det vet jag inte, tror inte jag har det just nu. hade det dock förut vet jag, men det var inga dåliga rykten. hoppas jag. 
75. Har du spridit ett rykte någon gång? nej, så nolifer är jag inte

 

IDAG OCH IMORGON
76. Vad har du gjort idag? som jag skrev, suttit på mitt arsle en mycket lång tid. har även vart ute på havet, tagit upp båten, skrubbat skrovet som fan, plockat sjukt mycket björnbär och ätit den dyraste och mest ovärda lunchen någonsin.
77. Vad har du haft på dig idag? mjukisar med en brun fläck där bak (hahaha) (tur att jag inte visade mig för allmänheten) och ett linne.
78. Hur har du mått? heeelt okeeej 
79. Vad ska du göra imorgon? kanske vara med Malin & sen äta middag hos mormor för att på måndag är det 5 år sedan morfar dog. vilket är helt sjukt, för jag kommer ihåg honom som om det var för bara några veckor sedan.
80. Vem ska du träffa imorgon? Malin möjligtvis, annars mormor, mina kusiner & morbror m fru. och absolut inte deras äckliga svinjävel till mördarhund.

 

FAVORIT
81. Band? jo det är ju iförsig ganska uppenbart men ONE DIRECTION förinihelvete
82. Maträtt? varmrökt lax, färskpotatis och citronsås. NI TRODDE JAG SKULLE SÄGA TACOS MEN JAG ÄR FAKTISKT LITE MER ORGINELL ÄN SÅ.
83. Skådespelerska/skådespelare? Emma Stone.
84. Film? åååhh jag vet inte. alla bra romantiska komedier + kiss kiss bang bang (haha den är inte som den låter) + the day after tomorrow
85. Låt? SUPERHEROES CAN'T BE GAY

 

 

Jag gillar att ha mitt blonda affro på fel sida av benan, OKEJ ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0