Höstkläder,

Hur sorgligt det än är så är det sant - nu börjar hösten.
 
Det ska regna i 10 dagar i sträck nu här i Göteborg, och jag känner mig riktigt jävla taggad för jag har just nu bara 1 par blåa jeans eftersom jag spräckte hela röven på de andra på lägret... 
 
Ska gå & shoppa med mamma imorgon tror jag, har bland annat tittat ut ett par jättegossiga mjukisar från bikbok som jag tänker tvinga henne att betala. 
Pappa är så himla tråkig, hela tiden säger han ba "dom kallar mig BOB - bära och betala", men nu kan han minsann inte klaga för nu är det mamma som betalar. Även fast det är från samma konto. Men bära tänker jag göra själv. Så HA.
 
JAJA för att komma till saken - HÄR ÄR MASSA FINA HÖSTKLÄDER SOM JAG TYCKER ATT NI BORDE INFÖRSKAFFA:
 
fatta vad coolt att gå runt med leopardjeans.... tänk att se ut som en fräsig kissemisse hela dagen, grrrr
den har mycket tunnare stickning där uppe, askalas ju

Alla kläder kommer från GinaTricot (haha jag tipsar alltid om kläder därifrån, men det är bara för att dom har så himla smidig webbshop så det blir så enkelt och bra) ifall ni skulle undra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0