klockan är midnatt, kära vänner

AJ ÄM BACK IN TOWN ! 
 

Fifan det är ju nästan sorgligt. Det har ju inte vart sommar på riktigt i år!!!!!!!! Och nu ska jag på konfaläger resten av sommaren, vilket betyder att jag kommer vara en BLEKFIS när skolan börjar igen! Jajajajajajaja det finns vitigare saker att tänka på i livet.
 
Jag har ett probleeeeeeeeem. 

Jag har ett sår vid mungipan, eller precis under, och det är helt rött och typ lika stort som en lillfingernagel, och det gör att jag ser sur ut hela tiden! Förutom det så läker det aldrig, för varje gång jag ler/äter/gäspar/pratar/lever ett liv så går helvetesskiten upp igen och börjar blöda som faen. Men KUL. 

Mamma ba "vi kan lägga på lite zinkpasta på det!". Kul att jag börjar gå och rota i skafferiet, och så visar det sig att det är sånhär...

 

Man ba men vad faaaaaaaeeen? Vilken smart idiot har döpt detta till PASTA? 

Ja man undrar ju. Och nu undrar jag varför i helvete jag inte sover. Så godnatt kära vänner. GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Anna

Pumashorts-gubben kan ju gå och köpa sig ett par egna pumashort om han nu är så himla intresserad hahahaha. Men lilla du jag kan klona allt och skicka det via min hjärna till din, sen blinkar du tre gånger och så kommer grejjorna upp på golvet i ditt rum YES fett bra

2012-08-04 @ 03:08:11
URL: http://morethanthis.blogg.se
Postat av: Anna

Pumashorts-gubben kan ju gå och köpa sig ett par egna pumashort om han nu är så himla intresserad hahahaha. Men lilla du jag kan klona allt och skicka det via min hjärna till din, sen blinkar du tre gånger och så kommer grejjorna upp på golvet i ditt rum YES fett bra

2012-08-04 @ 03:08:14
URL: http://aninizz.blogg.se
Postat av: Anna

Woops fel blogg-adress på förra inlägget AJA du vet ju att jag är samam person så aa

2012-08-04 @ 03:09:04
URL: http://aninizz.blogg.se
Postat av: Blekfis4real

Käft du är ju bajsbrun redan MEN DET GÖR INGET FÖR VI SKA PÅ KONFALÄGER TJALLALALALA backtolikbag 😄😄💪💘💰👑✌🎂❤

2012-08-05 @ 14:15:20
URL: http://Aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0