Kvällsdopp men apis ♥

Igår kväll, mitt i allt pack-kaos så cyklade jag & affe ner och badade.
Vad gör man inte när det är så varmt så man kvävs? Fast när vi väl kom ner så var det not so varmt anymore.
 
Träffade även på några roliga småbarn.
 
Alfhild (till mig, när vi cyklade): Om det är kallt i vattnet så dödar jag någon! 
Småbarn 1 (vid stranden): Det är kallt i vattnet, vem ska du döda nu?!?!?! 
Småbarn 2: Ja du måste ju döda någon nu, vem ska du döda? 
Småbarn 3: Vem ska du dööööödaaaaaaaaaaaa? 
 
Sen ville dom veta vad vi hette i efternamn och sen gick dom hem. Japp.
 
 
mycket fin kvällsdoppoutfit måste jag säga.
Mina favvomjukisar, som jag har satt mig på något brunt med, som inte går bort, så nu kan jag inte visa mig in public med dom för då tror alla att jag har bajsat ner mig. 
 
Och när jag sa packningskaos - DÅ MENADE JAG PACKNINGSKAOS .
 
 

Märk väl att detta är innan alla nytvättade kläder + alla 5 necessärer har kommit in i bilden. Eller okej 2 ligger ju där. Men det är dom små. 
allvarligt, har en resväska och en hockeytrunk fyllda till bredden, och än är allt inte ipackat. 
 
NU ska jag sätta mig och göra tidsinställda, till 10 dagar på en kvart.. eh japp. TJING!

Kommentarer
Postat av: Apis

Ja herregud jag måste verkligen sluta slänga ur mig såna saker, speciellt när jag sekunden efter glömmer att ja har sagt nåt? Man vet ju inte vad det finns för nunnor på konfalägret som säkert ger en pisk och nunnatvång som i Arn om man svär eller dödshotar någon osvosv... >hjälp<

❤❤❤

2012-08-06 @ 10:46:39
URL: http://aalfhildds.blogg.se
Postat av: Apis

Ja herregud jag måste verkligen sluta slänga ur mig såna saker, speciellt när jag sekunden efter glömmer att ja har sagt nåt? Man vet ju inte vad det finns för nunnor på konfalägret som säkert ger en pisk och nunnatvång som i Arn om man svär eller dödshotar någon osvosv... >hjälp<

❤❤❤

2012-08-06 @ 10:47:19
URL: http://aalfhildds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0