Skolväska!

I söndags var jag på stan för att jag skulle köpa en skolväska, och då ville jag ha denna:
 
 
Den med vingar alltså, fast i svart.
Men ingen raglady butik hade den, så då gick (okej snarare sprang) vi till NK för att köpa en Longchamp-väska istället.
 
Självklart hade dom inte fått in deras nya leverans och hade dem bara i LILA, vilket kanske inte är den ultimata skolväskefärgen. 
 
Så vi sprang vidare till Wasséns, där jag hittade väskor jag ville ha. En longchamp, en Tiger of Sweden, en Guess och en Bozzini. 
 
 
 
Denna blev det, WUNDERBART. 
 
Imorgon ska ni få se mina skitsmarta andra skolprylar (lovar att jag kommer bli smartast i stan alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0