Tårtan i mitt liv,

 
Det enda jag gillar mer än vattenmelon är jordgubbar.
Och jordgubbar finns redan på typ alla sommartårtor.
 
SÅ ÄR INTE DETTA DEN MEST PERFEKA TÅRTAN I HELA UNIVERSUM?
 
Det är både vattenmelon, vattenmelonessens och vattenmelonsramlösa i den (ja det låter lite knäppt men åhhhh den smakar säkert underbart). Jag kanske kan få Sara såld på denna tårta så att hennes mamma kan baka den, och så kan jag bara dyka upp lite oväntat... Ehehehe. 
 
För övrigt har jag skrivit 2 uppsatser och en mattediagnos idag. Varför mjukstarta nian liksom? Här går vi all in.
Har även köpt svindyra jeans och en vit klänning, som ni får se imorgon kanske.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ya know it

lol jag är såld. we have to find the recipeeeee!!

2012-08-28 @ 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0