Anna min kära vääääään,

Det har vart jättekul att umgås med Anna min pyttipanna i typ 5 timmar, det är så härligt att det aldrig blir det minsta stelt även fast vi inte har hört något från varann på typ 8 månader. Det kallar jag vänskap det! Men sen har vi ju kännt varann i hela våra liv och spenderat alla våra sommrar tillsammans, även om det bara är några veckor vi lyckas vara på orust sammtidigt..
VI ÄR BÄST ja0, vi är verkligen som sådana vänner man läser om i böcker. Bestis festis ♥
Och herregud det var värsta julaftonen när dom kom, gav oss jättefina presenter, presentkort till pappa på sketmycket pengar och pengar till både mig & carl + massa godis (vad ska jag säga, anna känner mig) och massa blommor. Helt galet.
Kalaaaaaaaas, nu blir det oxfilé och potatiskaka, BRA DAG detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0