För att jag är gangstah,

Har hängt på stadsmuséet i eftermiddags. Vi fick gå tidigare från matten bara för det så jag klagar ICKE!
Vi fick världens konstigaste ledare, han var fett skum men väldigt roligt. VISSTE NI att det vanligaste brottet som slutade i halshuggning på 1600 talet var att ha sex med en ko? Nej, det visste inte jag heller. Förrens nu.
Iallafall. Sen slutade vi, och då orkade jag & Hedvig inte åka hem så vi hängde på stan i några timmar. Gick runt och kollade på snygga kläder, ville köpa hela VILA butiken och en skitsnygg kavaj på H&M. 
Jag tror det var denna, fast den är mycket snyggare i verkligheten! Marinblå & med upprullade armar, ja0, den ska bli min.
Vi hade skitkul, gick runt och skrattade arslet av oss. Sen köpte vi frappino på espressohouse & gick till Prego och köpte vår kära skitstora kycklingsallad som vi delade på. Och där satt vi, på Prego med våra frappinos, och klurade på världens problem. (ja, vi pratade om killar).
HAHA vi har kommit på en sak!!!!!!! Jag dras till affron. Seriöst, herregud. Olle från idol = JAG VAR KÄR FRÅN FÖRSTA ÖGONKASTET. En på en buskis som hade affro och pratade skånska = HERREGUD MITT ARMA HJÄRTA.
Pierre.... ring mig ;);););). (skoja) (lovar att han kommer ringa iallafall) (han är sån) (puss pierre, du vet att det är alla hjärtans dag på tisdag va? jag gillar choklad).
JAJA iallafall. JAG HAR LOV!!!!!!!
Här blöder jag näsblod. Tyckte att det skulle dokumenteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0