HEJ ALLA BARN NU BLIRE BARNPROGRAM

Håller på att ladda över alla bilder från fjällen, inte jättemycket på själva FJÄLLEN men desto fler egobilder och outfitbilder, hehehehe. Ya0.
KÄNNER MIG TRÅKIG IDAG. Är jag tråkig idag? Ja jag är tråkig idag. Bajsdag. Och bara helgen kvar på sportlovet. Fasiken.
Imorgon ska det iallafall bli släktkalas för mig, Carl och pappa (fyller man 23 jan, 28 jan och 15 feb så får man faktiskt slå ihop kalasen, det är lagligt, jag lovar).
HOPPAS JAG FÅR MASSA FINA PRESENTER JA0. Fast jag anar att jag bara kommer få pengar eftersom att jag inte kunde komma på en endaste sak att önska mig. Fast från mormor & farmor har jag redan fått massa presenter och datorn var ju födelsedagspresent också så jag vet inte om jag får så mycket alls. VI FÅR VÄL SE.
Min inspiration är på 0 så nu får ni bombadera mig med förslag!!! Vill ni se fler kläder? Eller börjar ni tröttna på det nu? Eller... mehehe nu vet jag!!!! BOMBADERA MIG ÄNDÅ. Puss.
Här får ni en fjällpuss från en trött Martina. Min tröja avslöjar vart jag befinner mig. Eller ah, befann mig.

Kommentarer
Postat av: filippaaa :)

MEEER Bilder på kläder och vill ha saker! hahaha ;)

<3

2012-02-18 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0