hej hallåååå,

stå på tååååå.
JAG HAR ONT I MIN ARM. Mmh. Jag äter choklad-kexchoklad också. Fett konstig. Väldigt god.
Mhm. Jag har vart på allum, kollat efter skinnjacka hos Kajs. Tydligen anser dom att det är vinter fortfarande och har därför inte tagit in några skinnjackor. Vaddå, det är bara -15? Det är så nära sommaren vi kan komma här i Sverige.
Jag har även haft 2 prov idag men DET hör till det förflutna! SÅ. Nu går vi vidare med våra liv. Bra.
Funderar på om jag ska svara på nästa del av frågestunden? Tror jag gör det ja0. Mhm. Ja.
HEEEEEJDOOOOO ♥

Kommentarer
Postat av: död åt skridskor

HAHAH va på pressbyrån i veckan och såg en sån: jag:"Kexchoklad-choklad eller choklad-kexchoklad wtf? de ser ju ut som nåt från euroshopper!" kassakvinna: "ehh, det är kexchoklad i chok... choklad med kexchokl.... CHOKLAD MED KEX I!" HAHAHHAHA CEPECEP! BD <33

2012-02-10 @ 20:49:58
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0