Hej hej hej hej hej

vi stryker ett streck över att jag har spytt två gånger och att jag är så sjukt jävla rädd för att spy så jag har suttit i ett hörn och gungat fram o tillbaka typ. okej kanske inte riktigt så kanske, men ändå. jävla helvetes mensvärk.
CIAO!
Jag ligger i min säng och äter choklad. Som varje dag i princip. Fortfarande gott.
Eftersom att Filippa aldrig blir trött på kläder så ska jag fixa ett klädinlägg, TILL DIN TJÄNST ERS MAJESTÄT.
en sånhäär har jag ätit upp.
och en sånhär. heehehehehe.
Och här är en närbild på mig. I'm watching you in your sleep.... näh skoja bara. Bli inte rädda bara om ni vaknar och jag står brevid er säng och... nej okej nu ska jag sluta skrämma livet ur mina läsare.
Inte för att jag tror att ni är så rädda för mig. Jag menar, jag kan bitas, och gör det typ hela tiden, men annars så är jag ju snäll. Oftast. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0