I WAS BORN THIS WAY

Whattafuuckkk, nej nu orkar jag inte spy mer. Och någon kan gärna sluta spränga minibomber i min livmoder eller vad fan det nu är som händer där inne.
YO! Kläderna kommer imorgon. Fastnade med matteläxan och sen dregglade jag lite över Louis och nu sitter jag här och beklagar mig för alla mina vänner, inklusive er.
Okej, ska dra det kort!!!! När jag kom hem så gjorde det så ont att jag inte kunde stå upp så länge att jag hann hämta fler värktabletter, så jag la mig på golvet med huvudet på knäna. När jag hade legat så i typ 30 min och gråtit (haha jag är seriös) så tänkte jag att "vafan, inget kommer hända, ställ dig upp och ta dom jävla tabletterna" och då spyr jag... Sen tar jag tabletter och går och lägger mig. När jag sedan ska resa mig för att gå på toa så får jag så mycket blodtrycksfall att jag trillar och spyr igen.
VARFÖR?!?!?!?!??!?!
I WAS BORN THIS WAY AND IT SUCKS. Fuck my life och allt sånt. FAST DET GÖR INGET, BARA 4 DAGAR KVAR NU SEN BLIR JAG NORMAL IGEN. Okej, jag har aldrig varit normal, men ni fattar.
normal var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0