I'm not that kind of girl...

I'm not that kind of girl som lägger ut egobilder på mig själv på facebook och skriver något töntigt litet citat, bara för att ha en anledning att lägga ut egobilder.
I'm not that kind of girl som springer runt och säger "ÅÅH HEJ ÄLSKLING VAD LÄNGESEN DET VAR, JAG HAR SAKNAT DIG SJUUKT MYCKET, PUSS PUSS PUSS PUSS" när jag ser mina kompisar igen efter helgen.
I'm not that kind of girl som har push-up tills tuttarna hoppar ur tröjan, för att något äckel kanske ska ge mig lite uppmärksamhet för en kväll.
I'm not that kind of girl som hänger runt benen på killarna, fladdrar med ögonfransarna och fnittrar som en undulat tills jag inte längre har några ögonfransar att fladdra med och snarare låter som en skata.
I'm not that kind of girl som har 5000 vänner på facebook och visar magen på alla bilder jag lägger ut.
I'm not that kind of girl som måste ha tre ton smink i ansiktet innan jag går utanför dörren, för annars känner jag mig "naken".
I'm not that kind of girl som lägger ut "gilla om du tycker att jag är det minsta lilla snygg" eller "om 50 gillar så rullar jag mig i snön i underkläderna, bildbevis kommer!!!" statusar på facebook.
I am that kind of girl som verkligen bryr sig om och älskar mina vänner på riktigt.
I am that kind of girl som inte bryr mig om jag inte har smink på mig eller om inte mitt hår ligger som det ska när jag ska ut / till skolan.
I am that kind of girl som väntar tills jag hittar en kille jag verkligen gillar, inte försöker få 87 olika killar att gilla mig samtidigt bara för att ha en pojkvän.
I am that kind of girl som drar knäppa skämt i helt fel situationer.
I am that kind of girl som absolut inte kan ta en komplimang och alltid måste säga emot tills killen inte orkar längre, och då blir jag sur. (VART FINNS LOGIKEN?!) (blir arg på mig själv här)
I am that kind of girl som alltid lyckas göra det omöjliga, och alltid lyckas dra uppmärksamheten till sig, när allt jag vill är att smälta in i väggen.
I am that kind of girl som får kändiscrushar hela tiden, men aldrig gillar någon jag verkligen kan få.
BUT I'M PROUD OF IT

Kommentarer
Postat av: NÄÄ?

Ja, och vet du vad for kind of girl du oxo är? That kind of girl som ÖVERGER SIN DYRBARA SOVMORGON FÖR ATT GÅ PÅ KOMFATRÄFF MED MIG! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! seeya tomorrow bäbä <3 (btw ÅHH JAG SAKNAR DIG SJUUUKT MYCKET ÄLSKLING PUSSPUSSPUSS!) ..

2012-02-10 @ 20:55:00
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0