In da car!

Tjo bananas, jag sitter här i bilen och käkar kolasnören. Har stannat och köpt 4 filmer så att jag har lite att göra nu i bilen och i veckan.

Detta ska bli så jedra kuuul! Inte. Får inte åka några nedrans skidor. Jaja, det ska bli kul ändå, får ju åka skoter upp till toppstugan, kolla på film, springa runt och busa på hotellet och umgås med Malin hela veckan.
Har också lovat att försöka blogga åt Josefin för jag har med min lilla rosa laptop och ska försöka dela internetet från ajfånen, det kommer gå helvetiskt långsamt men vad gör man inte för sina blogläsare?!
Juste, sen ska även mina cp sysslingar vara i Sälen och en kille från min klass också, fast jag vet inte vart i Sälen dom ska vara.. Om jag träffar mina sysslingar så går jag och lägger mig under en sten. Herregud. Hemska människor. Förstår inte hur jag kan vara släkt med dom.
Inga bilder kan ni få eftersom att blogg.se appen har damp, så jag måste blogga från Safari. Men jaja. Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0