kollar på jäääättegamla bilder,

HERREGUD VAD SÖT MAN ÄR NÄR MAN ÄR LITEN. Om man inte heter Martina, vill säga.
Haha jag sitter och kollar på massa bilder från 2005 och 2006....
Har hittat en jättefin (host) på mig & Malin när vi sitter i soffan i pyjamas, med våra nallar, och har choklad över hela ansiktet. Och massor på mig & Affebanan i massa olika tillfällen. Herregud.
HAHA JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ AV GARV åt en film i Legoland, jag var 7 år och pappa går framför mig och säger "nu filmar jag!" och då kör jag värsta slänger med håret, putar med läpparna, fram med brösten och puta med röva och sen säger jag "Tjabba rå, här är jag i legoland liksom" på väääärsta stockholmskan HAHAHA.
Håller just nu på att ladda över alla bilder, så när det är klart lägger jag ut några här. Det är liksom 1747 st HAHA.
Haha det finns en film när vi badar i danmark, pappa filmar från stranden och jag springer in mot land... Och när jag är typ 1 meter ifrån stranden så bara faller jag RAKT FRAM och landar på ansiktet HAHHAHAHA.
Sen har vi en film när jag kör radiostyrd helikopter och kör rakt in i väggen det första jag gör, och då skirker jag "MEN KÖR INTE IN I VÄGGEN DÅ DIN JÄVLA IDIOT!!!!!" . Speciell unge detdär.
HAHHAHA jag tror jag dör, hittade en film som Carl, 6 år, hade filmat.
Såhär gick den "Här är pappa.. och här är pappas snopp" "Jättekul carl, nu ska du äta din gröt!!!"
HAHAHAHAHA JAG DÖR.
På Gotland, kolla rauken, den ser ut som en hund!
Jag är så bra på att dreja att jag kan göra det i sömnen!
Alfhild palfild maj loverrrr ♥
VAD SÖTA VI ÄR.
zegla zegla på havet fram
Vad stolt jag är över min krabba. Jag tycker vi döper honom till Fridolf.
När jag var lucia med levande ljus i håret!
Fina fina klassen.
HAHA HERREGUD!!!!!!! Men kolla håret ?!?!?!?
GE MIG KORKSKRUVAR NÅGON.
HAHA VAD ÄR DETHÄR?!
Nu ska proffsen ut och åka...
Nu är klockan typ 1 på natten och jag orkar inte leta igenom fler bilder,
så det får räcka för idag!
Detta är då andra halvan av min barndom haha, från 2007 till 2010 typ.

Kommentarer
Postat av: död.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.....MARTINA VAFAN ÄR DE FÖR BILD? HUH? JAG DÖDAR DIG OM DU LÄGGER UT FLER SÅNA BILDER! blööö om någon anmäler mig för dödshot så anmäler jag dig för -olaglig påminnelse av frivilligt och föralltid bortglömda foton-

TACK! <3

2012-02-23 @ 21:57:43
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0