Martina mattesnillet

Att ha matteprov som första lektion en måndag är inte direkt exemplariskt, det kan jag intyga.
Jag tyckte nämligen att det gick helt okej och att jag borde ha gjort rätt, tills jag gick ut och började diskutera svaret med andra...
då visar det sig att jag har angett FEL antal, WTF?!?!?!?
Okej, såhär var det, det handlade om mattor och löpmetrar och skit, och jag trodde att en m2 kostade 399 :- men det visar sig att den kostade 339 :- SÅ HELA MIN UTRÄKNING OCH SVAR ÄR FEL.
VILKET BETYDER ATT JAG KAN FÅ HÖGST C PÅ DENNA UPPGIFTEN.
Vilket betyder att mitt liv är över.
Vi få hoppas att matteläraren har lite överseende med detta, eller låter mig räkna om med rätt siffror bara. Herregud.
Bäst att skydda räknemaskinen med en hjälm.

Kommentarer
Postat av: aalfhildd

Too Baad att ja fick alla rätt + A-uppg på mitt matteprov. A NÄSTA! BD BD BD BD BD BD <3

2012-02-27 @ 21:39:47
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0