Min dag ja0!

Detta har vart en micket bra dag.
Jag vaknade (okej, jag blev väckt) kvart i 8 (jag vet, mördartidigt), då typ kröööp jag upp ur sängen och drog på mig mjukisarna, sen stack vi till frukosten. Jag har aldrig ätit så mycket frukost förut. Seriöst, vet ni hur mycket jag åt?!?! Jag kan berätta.
  • 4 mackor med ost, tomat, gurka och 2 olika sorters paprika på.
  • 1 skål (okej, det är underskattat att kalla det för skål, HINK snarare) med fruktyoghurt och cornflakes, müsli, torkad frukt och sylt (hehehehe, sylt i fruktyoghurt, hehehehe).
  • 2 rostade bröd med ost och marmelad.
  • Bacon. Bacon i massor.
  • Varm oboy.
FÖRSTÅR ni hur jag lyckades trycka i mig allt det?! FÖRSTÅR NI DET? För det gör inte jag. Men gott vare.
Iallafall. Sen gick vi tillbaka till vårt rum, de andra tog på sig och gav sig ut i backen och jag hoppade in i duschen. När jag kommer ut ur duschen så har jag 2 missade samtal från Malin, så jag ringer henne och vi bestämmer att hon ska komma hit. Så det blir lite stress stress, headbanga håret tort (jag vet att det inte är bra för mina hjärnceller men det finns förfan inget annat sätt att torka håret på!!!) och dra på sig lite kläder.
Detta hade (och har för den delen) jag på mig förresten:
Sen kom Malin och vi gick till bistron och tog en varm choklad. Micket god. Det blev lite kaos i kassan (det finns nåt som heter pjäxfika som är en varm choklad för 10 :-, men hon trodde att vi var över 15 så hon gjorde en för 32 :- och jaa.. blablabla). Men iallafall. Sen satt vi och drack dem i soffan framför öppna spisen. MICKET TREVLIGT.
Sen gick vi hem till Malins crib (haha) och kollade på top model & spelade kort. Jag ägde ut henne, såklar. Hehe.
Sen gick jag till lunchbuffén och åt lunch, HERREJÄVLAR VAD MÄTT JAG ÄR. Forfarande. Har aldrig ätit så mycket mat förut, och efter den frukosten dessutom.... Herregud. Heeeerregud.
Iallafall. Efter det gick jag & Malin och köpte 4 liter läsk och chips haha. Sen gick vi till badet, och badade i nästan 2 timmar. Sen gick vi och köpte grädde (HAHA) och mitt hår höll på att frysa till is, det var blött och det var -5 ute.
När vi gick tillbaka till hotellet så kommer det en minibuss med killar som tutar på oss och gör tummen upp haha, VI GILLAR ER OCKSÅ.
Och jaa.. det är väl typ det jag har hunnit med än sålänge. Nu ska snart alla 3 familjerna komma hit och umgås lite. Så jag måste städa min säng som just nu är fullt med tusen prylar. Jag fick den extra breda sängen förresten haha. Vi är ju 3 familjer med en tonnårstjej i varje, och alla vi tonnårstjejer har fått den breda sängen. Power.
POSS POSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0