NÅGON SOM VILL SEGLA MED MIG?

Någon som har lust att segla RS Feva med mig till sommaren?
Alltså på ett läger ;)
Jag har ju 2 optimistjollar som jag har haft i typ... 8 år eller nåt haha, men nu får jag inte plats i dom längre (eller det har jag inte fått de senaste 3 åren men har inte haft hjärta att sälja dom).
Fast till denna sommaren så ska vi sälja en av dom och skrota min lilla älskling, när jag seglade i storm med henne i sommras så gick mastfoten av så masten stog helt snett haha.
Men jag älskar att kunna segla på sommaren och det är något jag absolut inte vill sluta med, även om jag inte vill bli ett proffs eller tävla eller nåt. Därför ska vi nog köpa en Feva, fast jag har bara seglat det i 5 dagar för typ 6 år sedan haha. Därför tänkte jag gå på ett läger i 4 eller 5 dagar nu i sommar, men det är ju en 2mans båt och jag måste ha någon att segla med.
NÅGON FRIVILLIG?!?!?!
Annars är jag helt enkelt tvingad att välja någon att släpa dit.
Feva är verkligen världens roligaste båt, 3 segel, otroligt lätt & snabb och även OTROLIGT lätt att kapsejsa med! (lägret är i en sjö, don't worry) Man bokstavligt ligger med ryggen i vattnet i princip hela tiden, för att kompencera vikten av vinden i seglen.
Man är mer utanför än inne i båten, haha. Iallafall den som sitter där framme, där jag satt mest förra gången. Så jääävla kyyyyl.
Men lägg aaaaaaaav, jag vill segla nuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0