NI ÄR BÄST.

Förlåååååååååt av alla mina hjärnceller, förlåååååååt.
Jag har haft så himla mycket för mig och så himla lite tid, därför har jag inte kunnat blogga som jag velat :(.
Men waah, ni är ju bäst ändå. Kommenterar och kommenterar... SÅ ROLIGT!!!
Okej. Jag ska berätta vad jag har gjort. Jag har varit i stallet med galna människor, filmade när Filippa åkte av för första gången på 4 år, glömde min väska i stallet & fick åka tillbaka och hämta den (så himla typiskt mig), spelat gitarr och piano med en gubbe med en grön hatt, legat i min säng och gråtit för min mage dödar mig OCH åkt till allum och tillbaka för att köpa semlor.
Sen har jag såklart också gått i skolan. Och snott Saras knäckebröd, väntat på en buss i 20 min och fryst fast i bänken, svalt en tablett utan vatten så den fastnade i halsen, stickat typ 30 cm, BLIVIT BJUDEN PÅ SELMA AV SKOLAN (min skola är bäst ja0, köper in 1200 semlor på fettisdagen) och varit bland de bästa i klassen på Metanserien.
Det har jag hunnit med på 2 dagar.
Min mun kan göra cirkuskonster.
FÖRLÅT. Ska inte hända igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0