Ni är ju helt fantastiska,

haha jag som trodde att ni tyckte jag var skittråkig & inte alls ville veta något om mig, men så var det tydligen inte alls. Här trillar ju in typ hundratusen frågor!!! VAD GLAD JAG BLIR.
(detta betyder inte att ni får sluta ställa frågor, hähä)
För övrigt är jag riktigt stölt över mig själv, jag klarade mig igenom heela dagen! Det var nära att jag gav upp några gånger där, men nejnej!
MEN! Alla som satt på buss 513 idag kl 14.30 förtjänar en stekpanna i huvudet. Bussen var full & jag med armen i gips var tvungen att stå upp och balansera! VAD ÄR DETHÄR?! Vad har hänt med dagens ungdom? Jag förstår ju att de gamla tanterna och farbröderna behöver sitta så deras små skrangliga ben inte viker sig, men jag menar, jag är en stor klumpeduns och om jag trillar med detta gips innebär det livsfara för både den jag trillar på och min arm. Nej, en stekpanna är vad som behövs. Eller en stallvägg. De gör rätt ont de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0