Öppet brev,

Alla har ju en speciell lukt, ellerhur?
Jag har idag kommit på vad Alfhild och Malin luktar.
Alfhild luktar:
Gliss shampoo. Den vita.
Malin luktar:
Gliss balsam. Den vita.
Nu känner jag mig lite utanför som kör med Wella & Matrix biolage här...
Och om någon nu skulle ha missat själva poängen i det hela så är det shampoo och balsam jag snackar om.
(lånade malins balsam idag så nu går jag runt och luktar malin) (kul som omväxling, typ)
Så, nu har vi löst alla världens problem. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Mathilde

SV: =D



Kul att byta schampo, blir en helt annan doft. Vissa luktar jätte mycker shampo och andra inte. Undra varför..?!



Ha en bra dag. =)

2012-02-14 @ 12:25:42
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0