SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

Ni har fortfarande chansen att ställa frågor till moi, om ni vill göra det tryck HÄÄÄÄÄR bebisar.
josse om FRÅGESTUND!:
Har du haft nåt förhållande? Jajjemensan! Fast okej det var typ 3 år sedan nu, som jag hade ett "riktigt" förhållande ;) Jag vettetusan varför det har blivit så, haha! MEN VI FÅR VÄL SE VAD SOM HÄNDER.
Favorit blogg? Jag vet inte riktigt.. jag har blivit jätteslö på att läsa bloggar, förut läste jag alltid typ 30 st varje dag, men nu har jag tröttnat och läser typ 10 st haha.. Och nelliberntsson klarar jag nästan inte av att läsa för då tänker jag bara på min arm, och Keela har jag tröttnat lite på, sen läser jag ju mina kompisars och mina bloggläsares... JAG VET INTE, jag ska sluta tjata nu. 
Favorit häst? HAHA ingen häst efter detta!!! Min favorithäst pajjade min arm, nu är han not so favoritig anymore.
Favorit plagg? Jag gillar att ha byxor och en tröja när jag ska utanför dörren. Skoja bara, favoritplagg... LEGGINGS. Eller nej, mina nya jeans. 
Bästa vän? Bara en?!?!?! Mina bästa vänner är Alfhild, Hedvig, Anna, Malin, Sara och Sofie. Även fast jag & Sofie inte har träffats på länge kommer den skitungen alltid ha en speciell plats i mitt hjärta (oj vad poetiskt!), TILLS hon kör ihjäl mig med sin moppe (jag kliver inte upp på den mördarmaskinen!!!).
Vad gör du när du mår dåligt? Ligger i min säng och gråter tills det inte finns några tårar kvar, sen tar jag tag i mitt liv, går hem till nån kompis & skrattar tills jag dör.
Kommer du att fortsätta med ridningrn? Bra fråga min vän, nej det kommer jag inte. Iallafall inte denna terminen. Nu spyr jag nästan bara av att tänka på hästar haha.
Hur tror du att fin framtid kommer att se ut? Jadu, min framtid... JAG HAR INGEN ANING. Det får bli som det blir, bara jag har kul på vägen!
Vill du ha barn? Hur många? Jag vill ha 2 barn, en flicka och en pojke, pojken först så att han kan skydda min lilla flicka mot alla peddon och idioter i världen!
Om du var kille, vad hade du då haft för namn? Eftersom att min lillebror heter Carl så skulle jag väl antagligen fått det namnet om jag föddes som en kille ;)
Vad tycker du om fjordingar? DOM ÄR SÖTA. Fast inte just nu, för dom är ju hästar, om några veckor kommer dom vara söta igen. Ska bara komma över detta. Haha.
Bästa minne? Jag har så himla många bra minnen, varje gång har jag skrattat så jag kissat ner mig. Nästan. Fast min & hedvigs svenskalektioner är ju roliga,, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. 
Bästa ridminne? EEEEEEEEEEEH. Öööh. Du kan få veta det roligaste iallafall, det var på Ranchens ridläger 2010. Jag skulle hoppa Yames, på ett vattenhinder... Jag hade hoppat hela banan utan problem, och så kommer vattenhindret, jag är helt förberädd på att han ska hoppa så jag ställer mig upp i sadeln, och DÅ gör han världens sväng så jag åker av fast precis som i en avsittning, och hamnar på rumpan. Hästen hoppar en massa hinder UTAN mig på ryggen och jag sitter och gapflabbar på marken. Typ hela ridlägret fick gå in på banan för att fånga pållen, för han ville bara springa runt och hoppa hinder.
Sämsta minne? Just nu är självklart allt jag kan tänka på min arm. Det var seriöst det ondaste någonsin. Aj fyhelvete skit aaj.
Favorit dricka/godis/glass? Dricka : JULMUST fifan Godis : du kan inte få mig att välja EN godis!!!! Jag gillar allt som har med vattenmelon att göra, choklad i alla dess former, såna sura nappar som är hälften vita och hälften bruna, saltlakrits, döskallar, och typ alla andra sorters godis. Glass :

DIS WAN. Skojar inte när jag säger att den är godare än Ben & Jerrys. Typ mycket godare.
Favorit film? Det är nog fortfarande The Day After Tomorrow, jag älskar alla filmer där världen går under haha!
Roligaste ämnet i skolan? Svenska !!!! Just nu skriver vi noveller och jag håller på att döööö för den får bara vara på 6 sidor. Men det är skitkul ändå. Haha.
filippaaa :) om FRÅGESTUND!:
Hur långt var ditt längsta förhållande? Haha eh... nu ska vi räkna här. Typ 4 månader :)
har du varit kär i någon på "riktigt" nån gång? (inte louis) HAHA ni hatar Louis :( Han som är så feeijn. Iallafall. Ja det har jag. Fast DET ÄR KOMPLICERAT. :)
kommer du tillbaka till ridningen efter du blivit bra och känner dig redo?? Inte denna terminen iallafall, men jag kommer vara i stallet på måndagarna, då kommer jag och förpestar er tillvaro!!! Så lätt kommer ni inte undan, min kära ridgrupp.
Favorit märke på kläder? Jag bryr mig (tillskillnad från alla andra på sam haha) inte om vilket märke kläderna har, bara dom är snygga! Men jag tycker att Odd Molly har jättesöta blusar. Och Juicy Couture dresser, eller iallafall tröjor, är skittsnygga de med. Och typ 1000 andra märken. Haha. Jaja.
Hur länge har du ridit? Nuuu ska vi räääkna.... 4 år tror jag! 
Har du några syskon? Sorgligt nog har jag en lillebror.
Vilket land skulle du vilja åka till? ( kan vara nåt som du varit i och vill åka dit igen) JAG VILL ÅKA TILL THAILAND. Och USA. Och London igen, jag har väl vart där 3 gånger nu men det är ju helt uuunderbart där! Jag tror jag vill plugga där. Eller typ leva där ett år eller nåt. Jag älskar london. Och så bor ju Louis där också.... OKEJ, jag ska sluta tjata om honom.
vad beställer du dina iphone skal? De jag har nu kommer från merskal.se
gör du nån annan sport än ridning? Naj naj, inte nu. Men i mitt liv har jag hunnit med myyyycket! Orienterat, simmat, åkt skridskor och typ tusen andra saker.
har du någonsin skadat dig när du seglat på sommarana? HAHA jag kan inte räkna alla hjärnceller jag har förlorat av att slå huvudet i den jävla bommen. Men jag har aldrig skadat mig mer än blödande sår, bulor och blåmärken.
hur gör du för att få sådan otur? FRÅGA INTE MIG :O 
hur ska vi göra för att du ska komma tbx till ridningen? Ni behöver inte göra något, jag kommer helt självmant! (fast inte till hästryggen hehe)
favorit färg? Hehehehehe. Rooooooosaaaaaa.
ee det nåt som du verkligen älskar och kan inte få nog av: ex. kläder,ringar,skor,väskor,blusar,linnen,klockor,armband,elr nåt annat? Louis Tomlinson? OKEJ, till allas stora gläde jag har jag satt mig själv på rehabilitering från honom och allt annat som  har med one direction att göra, jag kan inte ägna mitt liv åt att gilla någon jag aldrig kommer få. Dessutom har han flickvän. Damn you Eleanor Calder.... Iallafall. Jag kan inte få nog av GODIS. Eller chips. Eller mat. Fast om du menar något man kan ha på sig så får jag väl ändå säga Jeffrey Campbell skor, mina eeeeelsklingar.
vad gör du på fritiden? Åker buss. Typ allt jag gör. Det tar ju ÅR att komma till och från skolan. Sen äter jag, sen äter jag godis, sen bloggar jag, sen äter jag ännu mer godis, sen äter jag chips och sen äter jag middag. Och nej, jag blir inte mätt, sen äter jag ännu mer godis på kvällen och innan jag lägger mig äter jag alltid yoghurt. Mhm. Jag äter mycket ja0. Ibland har jag även ett, såkallat, "liv" och är med kompisar och sådant. Kan också hända under speciella omständigheter.
varför vill du bli modell? tänk om du ramlar? HAHAHAHHAHHA :D Jag vill inte bli modell. Eller kanske. Eller jag vet inte. Men jag tänker iallafall INTE gå på catwalk! Då är det 100000 % säkert att jag ramlar. Det säger ju sig självt.
någon sport du alltid velat testa? Badminton! Friidrott! Skulle faktiskt börja i iallafall badminton men sen hände dethär... haha fml. 
är du ' too cool for school ' ?? Jag är too cool for anything! Världen kan inte hantera min coolhet. Men om du menar att jag skolkar så nej.
är du klassens..? BLONDIE. Och "hon som alltid skadar sig" haha. Typ.
bästa sommar minne? ÅÅååååhhh, för att fatta mig kort, en dag med Anna på Orust, vi seglade till en ö & tog sen motorbåten och åkte och köpte väääärldens godaste mat på en sjörestaurang, sen åkte vi tillbaka till ön och solade och badade hela dagen, sen blev det storm och då seglade jag hem båda båtarna, DET VAR SKITCOOLT!!!! Haha. Och fett kul. och helt underbart.
bästa vår minne? Öööeeeuuhhh. Jag vet inte. Vad är vår egentligen? Här i Sverige är det ju typ bara sommar, vinter, sommar, vinter.
bästa vinter minne? HAHAH GUMPE GUMPE VÄGEN!!!! Det måste det vara, det är typ det enda jag kommer ihåg från när jag var 7 år. Herregud vad söta vi var då Alfhild. (för er som inte fattar, på nyårsafton 2005 åkte min & affes familj skridskor på sjön, och skottade massa vägar där vi kunde åka eftersom det var snö på hela isen... och då döpte vi alla vägar, och på en väg, gumpe gumpe vägen (den var gumpig) fanns det en stol som hette gumpe gumpe stolen, så höll vi på haha).
HAHA VAD SÖTA VI VAAAAAAAAAR.
GUMPEGUMPEVÄGEN FOR THE WIN!!!!!
bästa höst minne? På hösten finns det inga bra minnen, då är allt trååååååååkigt.
är jag cool? Nej filippa, du är den ocoolaste personen jag känner. SKOJA BARA, du är jetekol ♥
favorit hästar? Inga hestaaaaaar!!!!!!!!!!! Naj naj. Okej, Leo. Puss.
Älskar du fortfarnde Odin? NAAAAAAAJ. Bajsponny. Okej lite kanske. Han är ju så söt.
Varför började du och blogga? BRA FRÅGA. Jag vet inte. Började, fick gulliga läsare och nu vill jag inte sluta haha. 
varför tar du inte tag i det där med att du vill bli modell ?? FÖR ATT JAG VET INTE OMG OMG OMG. Vet inte om jag vill. Mmm. Vet inte. Det är läskigt jueh.
ponny/häst? Hästar har inte lika mycket damp som en viss ponny HOST odin HOST.
apple/samsung elr vad det nu finns? apple måste jag väl änna säga, ajfånägare som jag är. Innan det fanns skulle jag sagt sony ericsson.
kan inte du ta mer egopics!? HAHA yes sir right away sir!!! Om du så gärna vill. Trodde ni var trötta på mina egobilder.
vill du sluta rida för att du e rädd? :/ Nänänänänä, jag är inte rädd. Okej kanske lite. Men det är inte därför, jag FÅR inte rida på 8 veckor nu och sen är terminen typ slut. Så ja. Och sen är jag lite rädd kanske... uschhh. Jag vet inte.
puss <3
Anonym om FRÅGESTUND!: HEJ ALEXANDER
Tänker du slå dum hest när armen är hel? Ja. Lite. Lite lätt sådära. JAG SKA DÖDA DEN JEVELN nej jag skoja bara, inget undertryckt vrede här. Nej jag ska inte slå honom. Bara lite kanske.
Vad har du för problem med min Hello Kitty läsk? DEN ÄR ÄCKLIG.
När kommer du tillbaka till skolaaan? Jag är tillbaka nu, du satt breve mig senast idag.
Emma om FRÅGESTUND!:
Bonjour! Bonjour! Ca va? Ca va bien merci!! (okej skoja) 
Jag tyckte jag skulle vara snäll och fråga lite nu när du har frågestund, men förlåt om det är samma som de andra har frågat, jag orkade inte kolla alla:P<3 Tack tack, ingen fara, ingen skada skedd! 
Favorit blogg? Där har vi den stora frågan. Hm... Jag gillar Egoinas. Eller Spiderchicks.
Favorit djur? Kaninisaaar!
Favorit godis? Jag får väl säga mina kära vattenmelonsgodisar då. Och choklad. Och napparna.
Favorit film? The Day After Tomorrow ja0!
Favorit bok? Hungerspelen!
favorit färg? Hihihih rosa.
Favorit bild av dig själv? Oj, ojojoj! Med risk för att låta som en attention whore: jag gillar inte riktigt någon bild på mig själv. HAHA patetiskt. Jaja. Får la gå med denna idag :

fast usch.... Men ändå. Nu ska jag sluta klaga.
Favorit affär? Zara! Och Ginatricot. Och BikBok, Fiorucci... Tara, Tessie, jaadu...
Favorit låt? Just nu är det Domino.
Favorit artist?(ej grupp) Jessie J sjunger som en guuud. VARFÖR KÄNNER NI MIG SÅ BRA?!? Hur kunde du veta att jag skulle säga one direction? haha ;)
Om du kunde bli tillsammans med vem du vill(som inte är med i "one direction")vem skulle det vara? och varför? TANKELÄSNING, detta är läskigt. Okej, inte Louis... Ulrik Munther? Han är så söt. Och sjunger så himla skitbra. Och kan spela gitarr. Detta är inte rättvist, såna killar borde inte få göra så stort intryck på mig. SKIT OCKSÅ!!! Och han har humor och... nej nu får jag lägga av. (sen är det ju en fördel att han kan prata svenska)
Om du har en dålig dag, vad gör du för att bli på bra humör? Skrattar. Fake it 'til you make it!
Vad vill du göra i framtiden? Skriva bästsäljande böcker och bli jättekänd. Hehe. Okej. Men jaa.. jag vill göra nåt kul som har med skrivning att göra, och bli skitrik och få en jättesnygg man som sjunger som en gud och är ett musikaliskt underverk... nej okej, jag vill vara frisk och lycklig hela livet! Punkt.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag? Ställa mig naken framför spegeln. Hahaha nej. Jag skulle.. eh.. jag vettetusan. Inte flörta med nån tjej iallafall, för jag skulle ju försvinna nästa dag. 
Bästa sommarminne/vinterminne? Kolla längre opp! 
Har du bra självfortroende? HAHAHAHHAHA nej. Typ världens sämsta. Det kunde ni inte tro va?!
Om du kunde välja vad som helst att vara bra på, vad skulle det vara? ATT SJUNGA!!!!!!!! och att måla. Och att spela gitarr.
Hur många språk pratar du? Tyska, franska, engelska, svenska, lite norska när jag var yngre.
Är du nöjd med dina betyg? Jadå jadå! Eller min familj är mer nöjd än mig haha, dom slutar inte tjata om dom....
Du e helt awesome<3 TACK DU MED.
josse igen - fortfarande inte stallkompisen om FRÅGESTUND!:
Kan du lägga ut mer hästbilder och sånt typ filmer när du rider? Jag rider nämnligen också :)
Berätta om ridninh!
Problemet är bara att jag inte har så mycket hästbilder eller filmer när jag rider! Men jag kan se vad jag hittar. Och berätta om ridning kan jag göra när jag inte spyr av att tänka på det!

NÄSTA DEL KOMMER NÄSTA GÅNG. (logiskt detdär)


Kommentarer
Postat av: död åt skridskor

AWW GOSSE, VA GULLIA VI VA DÅ! :3 Fast sen hände nåt för jag KAN INTE ÅKA SKRIDSKOR NU! ;(( cepecep...-.- <33

2012-02-10 @ 20:44:50
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0