SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 2

Josefin ([email protected]) om FRÅGESTUND!:
HAHA insåg precis att nu finns det två josefin på bloggen :D undrar om du menade mig eller ngn annan... jag menade en annan men det gör absolut INGENTING att du stället frågor du med :):)
men sure du bad om det
varför har du sån j*vla otur fråga inte mig !!!!!
är du rädd för att rida nu typ nej fifan. okej lite kanske
KAN INTE DU KOMMA NÄSTA MÅNDAG JAG SKA HA KAKA <3 KUNDE INTE MEN JAG KOMMER NÄSTA MÅNDAG!!
är odin fortfarande din favorit häst? nej fifan. Nu kör vi med Leo här va!!! 
länkbyte? har vi redan gjort knas.
hur mår din arm? herr arm mår inte så bra naj :(
kan man få en bild på din arm? DU BAD OM DET, helt nytagna bilder BARA FÖR ER SKULL!!!
Ni  kanske inte ser hur svullen den är men om man sätter den breve min andra spinkiga lilla armbåge så skulle ni svimma. "HAR DU EN BOLL I DIN ARM?" typ.
Här har vi min armbåge. Iallafall där det skulle vara en armbåge. Den har försvunnit under allt blod. Min andra står ut, denna är en boll. FIN KOMBINATION :)
här ser ni lite av mina fina YTLIGA blodutgjutningar. Sen har jag ju typ hundratusen INNE i själva armbågen.
kan jag komma och hälsa på dig <3 haha KOM NÄR DU VILL BEBBE
ska du bli modell igentligen..... nej jo nej jo nej JAG VET INTE!!! hjälp mig.
vad tycker du om mig igentligen :D jag tycker att du är alldeles för lång bitchig mothafucker som jag gillar väldigt mycket ♥
varför är du så knasig min fina vän FÖR ATT GUD GJORDE MIG SÅ OKEJ?!
haha nu har jag lektion så jag måste gå :P gå.. bara gå! lämna mig här! DET ÄR OKEJ.
Anonym om FRÅGESTUND!:
Kan du göra en videoblogg? haha bara om någon är med mig! jag kan inte prata med en dator, det går bara inte. 
Får man ta kort med dig om man ser dig på stan? HAHA ja självklart, om någon nu ser mig på stan....
Jag tror jag såg dig vid avenyn idag men jag vågade inte gå fram haha :)) MEN SKOJAR DU ELLER, jag var på avenyn då med Sara! Men herregud kom fraaam kära vän, jag bits inte (okej jo det gör jag men bara lite).
Hur lång är du? Jag är 1.72 m ja0!
Är du nöjd med hur du ser ut? Haha. nej. 
Om du fick göra en skönhetsoperation, vad skulle du operera då? Skulle inte operera mig!!! Inte bra det nejnej usch, jag vill inte vara en vandrande plastklump!
Är du allergisk mot nåt? Naj, fast jag fick ett skitkonstigt utslag när dom skulle gipsa om mig så dom kallade in typ 3 st hudterapeuter och läkaren och en undersköterska HAHA. Sen tog det ändå 2 timmar för 6 pers att gipsa mig för att det gjorde så ont...
Skriver du autografer? Du är typ min idol haha jag tycker du är underbar och skitrolig!! Men kära någon. haha, skriver jag autografer?!?!? Jodå, om du har en penna och ett papper och hittar mig på stan eller nån annan stans någon gång! (tror inte detta nånsin kommer hända men ja) (FYFAN VAD KUL JAG KÄNNER MIG KÄND HÄR)

här kommer en random bild så ni inte får tråkigt.
Thilda om FRÅGESTUND!:
Vad har du för storlek på jeans? BRA FRÅGA, för där har vi ett problem!!! Såhär är det: 26 är för kort och kommer inte över mina höfter. 27 är för kort och för pösigt. 28 är perfekt långt men som sopsäckar på benen!!! Så jag behöver 26 i tjocklek, 27 i höftbredd (fast dom åker ner ändå) och 28 i längd. Iallafall. Mina jeans är storlek 27, kör på mellanläget.
Hur lång är du och hur mycket väger du? Jag är 1.72 m och (brb väger mig) väger i detta nu 50 kg (klaga inte!!). 
Ska nämligen beställa jeans men vet inte riktigt vilken storlek jag ska ha..... hhehe :) jag tycker att du ska prova jeans i butik för att veta vilken storlek du har! Och sen skiljer ju sig varje modell och storlekarna lite från butik till butik. 
Okej lite vanliga frågor då..
Vart handlar du helst kläder? Eh. Ginatricot, Zara, Bik bok, Vero moda.. typ där!
Är du snobbig? HAHAHHAA nej.
Sommar/vinter? SOMMAR fifan
Hur ska en kille vara? ROLIG. Gullig. Smart. Inte skriva "dynggo" på alla bilder där tjejer står och posar halvnakna. Inte en gamer. Söt. Snygg får han gärna också vara haha. HA STIL!!!! Vara musikalisk! Skejta får dom också gärna göra haha.
Lång/kort? LÅNG! Fast inte typ 3 meter då, men längre än mig iallfall :)
Mörk/ljus? Vad skulle det spela för roll?
Tönt/badboy? Mittemellan!
Vad fick du för betyg? Haha ni kommer inte tro mig... 5 A, 3 B, 2 C. Jag är minsann inte så blond i skolan inte!
det var typ det jag kom på nu!
hej snygging om FRÅGESTUND!: HEJ SJÄLV.
oskuld? eh, ja
pojkvän?
nej
röker du?
nej usch usch nej
snusar?
oh heeell no
tycker du det är sexigt att röka?
HAHA nej
one night stand? ;)
kan du drömma om !
(hur kom det peddon till min frågestund? BORT!!!)
Blogglös om FRÅGESTUND!:
Bra låt med nån som inte är så känd? Eh, jadu. Jag återkommer med detta.
Kan inte du lägga upp lite rolig fakta om dig själv typ?
Typ som att jag ville bli
parkeringsvakt när jag var 5? VISST KAN JAG DET. Senare.
Vad ska du välja för gymnasium? Åherregud jag vet inte. Kanske rudebäck? Inte sam
iallafall! (samskolan är skitbra men då har jag gått där i 3 år och det får räcka, jag vill se
nåt nytt!)
Vilken linje ska du gå? Ohmajgod jag vet inte. Natur vill jag INTE gå för jag hatar kemi
och biologi haha. ekonomi är så jävla tråkigt. Och på samhäll går bara idioter känns det som.
JAG VET INTE.
Brukar du måla naglarna? Nu har jag i princip bara en fungerande hand/arm och då går det
icke så bra, men när alla mina kroppsdelar är friska och sitter ihop så javisst!
Är du bra på det? Haha naj. Eller jag suger inte jättetotalt. Men ja.. Detta var det senaste lite
"roligare" jag gjorde:

Vilken är din favoritbutik? åh jag veet inte!!! eller okej, GAP i london. Eller River Island
kanske.
Har du mens? Isåfall hur länge?
HAHA den kom oväntat. Ja det har jag. Har haft det i
över 3 jävla år nu, fick det när jag var 10, nej jag är inte normal haha.
Oskuld? Om inte, med vem? Jag är oskuld.
Vart brukar du fika?
Espresso house!!!!
Är du modemedveten?
Nej inte direkt haha
Är du tjejig eller pojkflicka?
Jag är INTE tjejig men jag är inte direkt en pojkflicka heller.
Ååh knäppt. Jag typ skiter totalt i hur jag ser ut eller hur andra uppfattar mig och känner inget
behov av att puta med tuttarna på alla bilder, men samtidigt är jag en sucker for rosa och ja...
KONSTIGT.
Har du gått i nån idrott? OM jag har. Så. Himla. Många. Typ alla.
Har du någon sjukdom?
Ovanligt mycket efterblivenhet? Är det en diagnos?
Varför heter bloggen martinakws?
För att jag heter Martina och jag har 2 efternamn, ett börjar
på K och det andra börjar på W!
Tränar du mycket? HAHAHAHAHA. Jag tränar inte ett skit.
Känner du någon i Jönköping?
Nej jag tror inte det :)
Lyckonummer?
4!!!
Har du instagram? Vad heter du där isf?
JAA FAKTISKT! @martinakw , follow me ja0!
Är du bortskämd?
inte överdrivet :)
Kissie/Kenza
Kenza
Keela/Hofh
Jag vill inte välja!!!
Dessie/Paow
läser ingen av deras bloggar!
Vad är du bäst på i skolan?
Svenska. Och matte.
Sminkar du dig varje dag?
Nopeee :)
Har du hål i naveln?
Haha nej, jag har inte ens hål i öronen..
Hhaha lite random frågor jag kom på nu du behöver inte svara på alla om det blev för
privat eller nått hehe. Det är lugnt bebis :) ♥

Armis i gipsis.
Förresten så får ni stå ut med att bli kallade bebisar. Mm. Ni är mina bebisar.
(texten blev helt cp på andra delen men det går inte att ändra, fattar ingenting!!!!! det får vara såhär,
hoppas ni fattar ändå, possposs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0