THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL

Var hos sjukgymnasten idag, låg och grinade som ett barn på den jävla britsen.
AAAAAAAJHOOOOOO VAD ONT DET GÖÖÖÖÖR, BUÄÄÄÄ SÖÖÖÖV MIIIIG,
så lät det varje gång jag skulle böja armskiten.
Det gör fortfarande skitont, men jag kunde iallafall böja typ 20 grader mer åt båda hållen än vad jag kunde i måndags! FAN VAD BRA JAG ÄR. Haha. Naeh.
Nu ska det bli myskvällis, imorgon ska jag packa inför FJÄÄÄLLEN (men jag ska icke åka skidor, fml), OCH PÅ SÖNDAG DRAR VI. Sedan ska jag spendera hela veckan med malin, sittandes på en stol och sticka på min jävla halsduk (har missat 4 timmars slöjd och resten av klassen är typ klara med sitt stickande, FML) med skidbacken utanför fönstret. Funderar även på att gå runt och luffa i LEGO-tälten och krama Helge-älgar. Och äta kexchoklad. JAAAA, jag kan hänga i kexchokladtältet hela veckan!!!!! Lml.
Iallafall. Nu ska jag dra. Och läsa lite bloggar. TIPS PÅ BRA BLOGGAR? Tack. Hejdå. ♥

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA. he-he

min blogg. <3

2012-02-10 @ 20:57:08
URL: http://aalfhildds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0