Tjena, hej & hallå

JAG HAR FULLT UPP HÄR UPPE!
Trodde att jag skulle ha jääättemycket tid att blogga men nejnej.
Igår åkte vi släde efter skoter upp till topprestaurangen, det var svinkallt och jättekul haha. På nervägen var det en helt galen kille som körde, herregud det gick typ i 200 km/h nedför berget!!! Jag och Malin flög runt som små pingpongbollar och jag satt och skrek att "DETTA ÄR SLUTET, DET ÄR NU VI DÖR!!!".
Iallafall. Uppe på Lyktan så åt vi plankstek, haha. Det var faktiskt jättegott.
MEN VEM BRYR SIG EGENTLIGEN? Idag ska jag upp dit igen, fast jag får ju åka skoter då.... Och det är världens snöstorm så dom kan inte ens köra den största liften, E8, så köerna till ankarliften är helt galna och allt folk håller på att blåsa bort.
OCH HÄR INNE SITTER JAG.
Haha, en grej som är lite kul är att jag hade lagt ut en bild på fjället på Instagram och taggat det med #hundfjället, och så kommenterar en kille ba "ah, väggen kl 11 imorgon?" och sen började vi prata om allt möjligt, typ om min arm och hela skiten... Och det roliga är att jag tror att han var en av dom som var med i bilen som tutade på mig och Malin i förrgår haha.
Jao jao, nu ska jag drao .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0