10 dagar med Martina !

Dag 01- Presentation om mig själv.

Dag 02- Mina största laster.

Dag 03- Vad jag vill med mitt liv.

Dag 04- En gamal & en ny bild på mig.

Dag 05- En person jag skulle vilja byta liv med för en dag & varför.

Dag 06- Något du vill ha just nu.

Dag 07- Hur jag ser ut en vanlig dag.

Dag 08- Min topp 10 lista över saker jag måste göra innan jag dör.

Dag 09- Mina snygghetstips

Dag 10- Det mest minnesvärda som har hänt under mitt liv.

Jag kör på 10 dagar, alltså varje dag fram tills det jag börjar skolan igen! 
This is gonna be fuuuuuuun.

Fin wannabe fjortis bild, om 26 dagar behöver jag ju faktiskt inte vara wannabe längre.... Fast det betyder inte att jag kommer göra duckface på alla bilder. Så. Fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0