broken arm...

Här sitter jag och deppar sönder, men så ser jag detta:

MARTINA?!?!?! om this is how i roll,:
MARTINA SNÄLLA SÄG ATT DU MÅR BRA NÄR DU SER DET HÄR! JAG VET ATT INTE ARMEN KOMMER VARA BRA MEN ATT DU I ÖVRIGT INTE HAR DEPPAT IHOP OCH BARA SITTER TROR ATT INGEN BRYR SIG! FÖR JAG MÅR SÅ.DÅLIGT ÖVER DETTA. VET DU HUR JÄVLIGT DET KÄNDES, ATT INTE KUNNA GÖRA ETT SKIT, BARA SITTA DÄR OCH FÖRSÖKA FÅ ODIN ATT BRINNA UPP MED BLICKEN? ATT VETA ATT DU KANSKE ALDRIG SKULLE KUNNA GÅ IGEN? DU KLARAR DET HÄR MARTINA, JAG VET DET, FÖR DU ÄR STARK. RING MIG SÅ FORT DU KAN! JAG ÄLSKAR DIG ♥ 

ps. vad är koden till din mobil? ;) ♥
som ni kanske har förståt så åkte jag av en häst, amen gick helt ur led och stog åt helt fel håll, den är bruten, fick åka ambulans och fick skitmycket mofin, skrek sp mycket att jag inte kan prata nu, de var tvungna att dra armen rätt 2 gånger, dom sprang med mig till röntgen i sjukhussängen precis som på film, jag kan ringas in när som helst till operation......
de fick sätta en plastslang i armen på mig redan när jag låg på manegegolvet för det gjorde så jävla ont och på sjukhuset var dom nära på att söva mig för det gjorde så ont att hela kroppe skakade helt okontrollerat.
de säger att den smärtan är den värsta smärtan man kan tänka sig inom skador.
har fått så mycket stark medicin så jag somnar lite då och då utan att bestämma över de själv.
får inte gå till skolan på hela veckan, jag visste inte ens att det var möjligt att ha såhär ont. och det slutar inte. så ni kanske förstår att jag inte kan uppdatera så mycket haha.
detta gjorde min dag :
Louise  ([email protected]) om this is how i roll,:
Hej jag undrar varför du inte har börjat jobba som modell??!! Det är hur kul som helst och du har verkligen utseendet för det, om jag skulle vart du så hade jag bara kört! Jag är modell och jag lovar att du kommer inte att ångra dig!
herregud vad ni är underbara!
jag älskar er allla, jag har nog de bästa vännerna någon kan tänka sig. alla nin som skickat sms också, tacktacktack!
nu måste jag knarka tabletter och sova, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0