clothes i want,

var dom tvungna att göra dom gråprickiga?!?! annars skulle jag springa och köpa dem direkt.
denna var ju rätt fin, fast jag ska få en Kenza 3 så WOOPAAA, it's all yours!
okej, vilka tycker ni? ljusa eller mörka?
dessa jeansen, som jag VET kommer från gina, men de finns inte på deras hemsida (skitapor), så jag lånade bilden från Saga.
my precious....
tror bannemig att jag ska köpa dessa!
mamma vägrar betala för hon tycker att det är för mycket med 13 cm klack (hey, jag har aldrig gått i klack förut), dessutom påstår hon att de är en risk för min arm HAHA .. Jaja, jag kan köpa dom själv, no one can stop me noooowwww.

Kommentarer
Postat av: filippaaa :)

waah, ska du få den kenza 3 jackan med blommgígt foder..den ee så fin! lyllo! ;) <3 men det förtjänar du lillen <3

2012-01-31 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0