Dag 2 - Mina största laster.

Ojojoj...
Det är väl bäst att göra en lista!
  • JULMUST - jag behöver ingen alkohol eller några droger, jag blir hög på julmust !
  • GODIS - jag har aldrig i mitt liv haft godisförbud, och det är för att mina föräldrar VET att jag inte kan hålla det. Jag äter godis varje dag.
  • att SKRATTA - jag lovar och svär att det aldrig har gått en dag i mitt liv där jag inte har skrattat. Eller okej. Kanske dagen min morfar dog. Men annars så.
  • CHOKLAD - behöver jag egentligen förklara mig?
  • att ÄTA - jag är totalt galen i att äta. Jag vet inte varför. När jag har tråkigt går och och tittar i kylskåpet. När jag egentligen är mätt så fortsätter jag äta ändå. Jag äter när jag har tråkigt. Haha, snart kommer jag rulla fram....
  • att BLOGGA - Min blogg är inte jättestor och yada yada, men jag får ändå ångest om jag inte har bloggat på ett tag. Och att det sedan finns tjejer & killar som verkligen gillar det jag skriver & tar kontakt med mig o skriver fina saker, det gör det ju bara ännu roligare!
Det är det jag kommer på nu, men det lär ni fundera ut allt eftersom..
Be nice, ät bajs.
(okej jag skoja bara, ät inte bajs, det är inte bra för er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0