Dag 3 - Vad jag vill med mitt liv.

HAHA det låter ju jättedramatiskt..
Men alla har vi drömmar, och detta är mina!
Jag vill bli en känd författare, journalist eller krönikör. Jag vill liksom kunna försörja mig på att skriva & göra något jag tycker om.
Jag vill känna att jag har gjort allt jag velat när jag blir gamal.
Jag vill dö med ett leende!
Jag vill iallafall prova hur det är att vara modell och se om jag kommer nånvart haha!
Jag vill hitta den perfekta killen, HAHA, fast vilken tjej vill inte det?
JAG VILL ha ett förhållande som de på "cute couple" klippen!
Jag vill kunna vara stolt över mig själv och KUNNA TA KOMPLIMANGER! Jag bil förtusan förbannad på mig själv.
Jag vill kunna måla!!!!!!
Jag vill kunna sjunga, herregud.
Jag vill förändra världen, dadadadaaaaam.
Men nu vill jag faktiskt duscha, så CIAOOOO!
Mycket bra kvalité på denna bild ja0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0