Dag 6 - Något jag vill ha just nu.

HEJ HEJ, här sitter jag och slänger med mitt hår som på en shampooreklam för att det ska torka, sen ska vi ut o titta på datorer, iPads, iPods och hela tjotaballongen... MEN INTE TILL MIG. Jag har redan fått min kära dator och min kära ajfån så mitt liv är komplett. Typ.
Iallafall. Något jag vill ha just nu.....
Jag tror att ni redan vet vad jag kommer säga, hähä.
GODIS
och det sjuka är att jag redan har typ ett ton godis men jag vill ändå ha mer.
IALLAFALL, jag är sjuk och det vet ni, så det finns inte mycket mer att säga om saken.
Jag kan FÖRSÖKA blogga från ajfånen, men jag har räknat ut att det bara går om man är uppkopplad på ett hemnätverk typ. Det funkar inte med 3g uppkopplingen. Very bad, very bad.
Måste ladda upp nya bilder snart alltså...
Det är konsten med att ha blogg, man måste alltid ha nya egobilder haha.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0