Dagar jag saknar ÖB..

Bästa klassen någonsin typ, ja0!
Fina pappret jag fick när jag skulle byta skola, haha, tack Lollo! ♥
Fin prick från Malin, tack så mycket!!!!
Pierres fina hälsning.... HEEELA SEXAN FICK JAG HÖRA "du är för liten".
Självaste Dah king of dah swing signerade pappret! Vilken ära!
Älskar dig också alfhild :)
HAHA min och Ellas fina facebookgrupp! Det är coolt att vara töntig. Yeah. ♥
Bananer är goda 1,2,3
Fast på malins sätt då, haha! VET ATT DU ÄLSKAR MIG.
Louise mitt lilla troll, jag saknar dig ♥
Amada, hoppas du har lärt dig att stava ditt namn nu när du får betyg :)
Detsamma gäller Lukazz... och Niclas tha man(!?)
Och "var inte så lång, långis!" hahahaha, du kommer nog ikapp mig nån dag ska du se :)
Och Jacob, jag visste inte att du var min mamma? .. Vilken trevlig överraskning... Eh..
Och Joakim har klonat sig själv eller nåt,
MEN NI ÄR ÄNDÅ BÄST.
PUSSSSSSSS ♥
(nån dag kommer jag tillbaka och våldgästar er klass igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0